بهره برداری از پنج پروژه فرهنگی ورزشی در اراک

همزمان با هفته فرهنگی اراک، پنج پروژه فرهنگی ورزشی در این شهر به بهره برداری رسید.

علیرضا محمودی، اول آبانماه در آیین افتتاح زمین‌های ورزشی شهر اراک اظهار کرد: در هفته فرهنگی اراک توانمندی‌های این شهر به ظهور و بروز می‌رسد.

وی با تاکید بر ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان اراکی گفت: ما مفاخر و بزرگان زیادی را در اراک داشته و داریم و امیدواریم این روحیه بزرگ‌منشی در همه اراکی‌ها بیش از پیش شکل بگیرد.

محمودی اضافه کرد: شهرک رضوی اراک به لحاظ ساختاری خیلی دستخوش تغییر نشده و خیابان‌ها و فضای سبز این شهرک همچنان، همان شکلی است که در طرح اولیه بوده است.

شهردار اراک ادامه داد: ظرف ۲۰ روز آینده، فضاهای سبز غیر قابل استفاده شهرک رضوی را زیباسازی خواهیم کرد.

وی با اشاره به رویکرد محله محوری در مدیریت شهری اراک افزود: توسعه فضاهای عمومی و تقسیم عادلانه امکانات در تمام سطح شهر اراک حاصل برنامه ریزی خوب در مدیریت شهری است.

محمودی با اشاره به طرح ۱۴۲۰ اراک گفت: این طرح، ذهن تمام شهروندان را درگیر کرده است و امیدواریم منجر به مشارکت و حضور بیش از پیش مردم در برنامه‌های شهر اراک شود.

وی در پایان اظهار کرد: شهرداری اراک به جهت دریافت عوارض آلایندگی صنایع، منابع مالی خوبی دارد. کارهای خیلی زیادی انجام شده ولی همچنان با آن نقطه‌ای که در خور و در شان مردم اراک است، خیلی فاصله داریم.

داود قربانی، عضو شورای شهر اراک نیز اظهار کرد: امیدواریم مجموع اقداماتی که توسط مدیریت شهری اراک رقم می‌خورد منجر به رضایت‌مندی عمومی شهروندان شود.

وی با بیان اینکه دین اسلام توجه ویژه‌ای به ورزش دارد گفت: بر همین اساس ما در مدیریت شهری به حوزه ورزش بسیار توجه کرده‌ایم.

قربانی تصریح کرد: ما در شورای ششم تلاش کردیم با ارائه خدمات ویژه‌ به شهروندان، کم‌کاری‌های گذشته را جبران کنیم.

به گزارش ایسنا، امروز دو زمین چمن فوتبال در شهرک‌های رضوی و حضرت ابوالفضل(ع)، دو زمین والیبال و بسکتبال در شهرک‌های رضوی و هجرت و یک فرهنگسرا در کوی علی‌بی‌ابیطالب(ع) با مجموع اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403080100584
  • خبرنگار : 50598