استاندار همدان:

مصلی بستر مهم و اصلی سیاست‌گذاری و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است

استاندار همدان با بیان اینکه مصلی بستر مهم و اصلی سیاست‌گذاری و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است، گفت: مصلی نه تنها برای اقامه نماز جمعه استفاده می‌شود، بلکه نقشی اساسی در هماهنگی و انجام فعالیت‌های مردمی دارد.

حمید ملانوری‌شمسی استاندار همدان سه‌شنبه یکم آبان در بازدید از پروژه‌ مصلی بزرگ همدان، گفت: مصلی در کنار نقش مذهبی خود، بستر اصلی و مهمی برای سیاست‌گذاری و اجرای بسیاری از فعالیت‌ها و امور فرهنگی، مدیریتی و حتی اداری و سیاسی است.

 وی با بیان اینکه این مکان همچنین می‌تواند محوری برای سیاست‌گذاری‌های امور اجتماعی باشد و از این جهت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: مصلی نماز جمعه به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در هر استان یا شهر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نه تنها برای اقامه نماز جمعه استفاده می‌شود، بلکه نقشی اساسی در هماهنگی و انجام فعالیت‌های مردمی دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ، نیاز به مرکزی که فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مردم را سازماندهی کند، به‌شدت احساس می‌شود و این مرکز می‌تواند با همکاری نهادهای مختلف به عنوان یک پایگاه هم‌افزایی برای فعالیت‌های مردمی عمل کند.

 ملانوری شمسی با بیان اینکه مقرر شد کمیته ویژه‌ای برای بررسی روش‌های جدید و خلاقانه برای رفع مشکلات تأمین مالی این پروژه‌، تشکیل شود، یادآور شد: مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی می‌تواند با کاهش هزینه‌ها و تسریع در انجام پروژه‌ها به نتایج مثبتی منجر شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403080100565
  • خبرنگار : 50034