رییس هیات خبر داد

کسب ۱۶ مدال بین‌المللی توسط ورزشکاران هیات بدنسازی خوزستان در ۶ ماه نخست سال

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم موفقیت‌های ورزشکاران‌مان در رویدادهای مختلف ورزشی ادامه داشته باشد.

اردوان قاسمی در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی، مربیان و داوران آسیایی و جهانی رشته بدنسازی و پرورش اندام خوزستان که امروز (یکم آبان ماه) به مناسبت هفته تربیت بدنی در اهواز برگزار شد، اظهارکرد:  اظهارکرد: در شش ماه اخیر حدود ۴۵۰ ورزشکار به مسابقات کشوری اعزام داشتیم و توانستیم هشت جام به همراه مدال‌های رنگارنگ کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، او با بیان این که در شش ماه نخست سال ۲۴ دعوت شده به اردوهای تیم‌ملی داشتیم، گفت: از این تعداد ورزشکار توانستیم به ۱۶ مدال بین‌المللی دست پیدا کنیم.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری در استان، عنوان کرد: خوشبختانه در شش ماه ابتدایی سال جاری توانستیم به چند کرسی در فدراسیون نیز دست پیدا کنیم. همچنین تمام کمیته های هیات سخت مشغول فعالیت هستند و تلاش می کنیم موفقیت های ورزشکاران استان ادامه داشته باشد.

او با بیان این که برای شش ماه دوم سال نیز برنامه‌های خوبی مدنظر داریم، ادامه داد: در تلاشیم میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مچ اندازی بانوان را در اهواز داشته باشیم.

وجود ۳۲ هزار ورزشکار بیمه شده در هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان

همچنین عماد حق‌علی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم با قدردانی از هیات بدنسازی و پرورش اندام استان، اظهارکرد: به مناسب هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از ۴۵۰ ورزشی در سطح استان مدنظر است که این برنامه های در حال اجرا هستند.

او ادامه داد: هیات هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان یکی از هیات های پر تلاش استان است؛ بیمه ورزشکاران سازمان یافته این هیات در سال گذشته، ۳۲ هزار نفر بود که واقعا جامعه آماری بالایی است.

حق‌علی افزود: بیش از ۲۷ هیات بدنسازی و پرورش اندام در سطح شهرستان‌های استان فعالیت دارند و خوشبختانه دربخش آموزش نیز هیات با مدیریت آقای قاسمی نمره قبولی در سطح استان گرفته است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080100472
  • خبرنگار : 50228