ساخت دهکده ورزشی، در سلامت دانش‌آموزان موثر است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ساخت دهکده ورزشی و تجهیز و ترمیم سامانه‌های بهداشتی در مدارس گام مهمی در شناسایی نخبگان ورزشی و ارتقاء سلامت دانش‌آموزان است.

محمدحسین رمضانی امروز، اول آبان ماه با تاکید بر ضرورت تدریس علمی درس تربیت بدنی در مدارس اظهار کرد: استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان با فعالیت‌های هدفمند ورزشی در مدارس تخصصی تربیت بدنی شکوفا می‌شود. ساعت‌های تربیت بدنی در مدارس باید با اصول ورزش همراه باشند تا با اثربخشی و کارآمدی این کلاس‌ها بهره وری بیشتر را شاهد باشیم.

وی با اشاره به آثار ورزش مستمر در دوران کودکی و نوجوانی افزود: سلامت بدن، شادابی، مقابله با پیامدهای منفی آسیب‌های اجتماعی از مزایای ورزش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تبیین زنگ تربیت بدنی در مدارس گفت: شیوه درست ورزش کردن، آثار ورزش، جنبه‌های فرهنگی و علمی ورزش برای دانش‌آموزان در آموزشگاه‌های تخصصی ورزش بیان شود تا با شکوفایی استعدادها، پشتوانه سازی برای ورزش حرفه‌ای را در مدارس نهادینه کنیم.

رمضانی در پایان این نشست تخصصی گفت: ساخت دهکده ورزشی و تجهیز و ترمیم سامانه‌های بهداشتی در مدارس گام مهمی در شناسایی نخبگان ورزشی و ارتقاء سلامت دانش‌آموزان است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403080100455
  • خبرنگار : 50042