کارشناس اداره کل هواشناسی استان خبرداد

ماندگاری هوای نسبتا سرد پاییزی تا اواسط هفته آینده در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از ماندگاری هوای نسبتا سرد پاییزی تا اواسط هفته آینده در این استان خبر داد.

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه از نظر دمایی طی امشب به دلیل افزایش ابر دماهای کمینه دو تا سه درجه در اکثر نقاط استان افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: مجدد برای صبح پنجشنبه دماهای کمینه دو تا سه درجه کاهش خواهد داشت و در اکثر نقاط استان دمای کمینه به زیر صفر خواهد رسید.

باقری شکیب ادامه داد: روز گذشته بیشینه دما از نهاوند با ۲۳ درجه سانتیگراد و صبح امروز دمای کمینه از فامنین با پنج درجه سانتیگراد گزارش شده ضمن اینکه دمای هوای همدان طی ۲۴ساعت اخیر بین ۱۷ و منفی سه درجه در نوسان بوده است.

وی با بیان اینکه هوای نسبتا سرد روزانه تا اواسط هفته آینده در استان همدان ماندگار خواهد بود، خاطرنشان کرد: آسمان استان همدان طی پنج روز آینده عمدتاً صاف تا قسمتی ابری بوده و در برخی از ساعات به ویژه در ساعات بعد از ظهر ورزش موقت باد را خواهیم داشت.

باقری‌شکیب همچنین با بیان اینکه  طی ساعاتی از روز چهارشنبه و پنجشنبه ضمن وزش باد، افزایش ابر را در آسمان استان شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: احتمال بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق شمالی استان وجود دارد هرچند که بارش‌ها چندان قابل ملاحظه نخواهد بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403080100452
  • خبرنگار : 50037