بنی تمیم:

قهرمانان خوزستانی برای درآمدزایی از مجموعه‌های ورزشی اولویت هستند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به مهیا شدن شرایطی در ورزش استان برای درآمدزایی ورزشکاران، گفت: در مجموعه‌های ورزشی، ورزشکاران قهرمان آسیا و جهانی ما برای درآمدزایی و اشتغال اولویت هستند و زمین به صورت رایگان در اختیار ورزشکار قرار می‌گیرد و می‌تواند از این فضا برای احداث مغازه یا باشگاه بدنسازی استفاده کند.

حمید بنی‌تمیم در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی، مربیان و داوران آسیایی و جهانی رشته بدنسازی و پرورش اندام خوزستان که امروز (یکم آبان ماه) به مناسبت هفته تربیت بدنی در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: واقعا کار با آهن و وزنه سخت است و آدم خاص خودش را می طلبد.

به گزارش ایسنا، او درباره درخواست جامعه ورزش بدنسازی و پرورش اندام برای داشتن خانه ورزش تخصصی، عنوان کرد: تلاش می کنیم شفاف صحبت کنیم؛ ساخت سالن تخصصی مطالبه به حق ورزشکاران است و در این زمینه استان خوزستان و به ویژه شهر اهواز مظلوم است. تقریبا خانه تخصصی و در شان ورزش و ورزشکاران استان نداریم و در بین بیش از ۵۰ رشته ورزشی، فقط چهار پنج رشته خانه تخصصی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در این زمینه باید از همه ظرفیت‌ها از جمله نفت و بخش خصوصی کمک بگیریم؛ البته طرح مطالعاتی ساخت خانه هندبال، تکواندو و کاراته شروع شده است و از رییس هیات پرورش‌اندام نیز می خواهم برای احداث سالن تخصصی، طرح بیاورد. 

او با بیان این که باید مرحله به مرحله پبش برویم و در تجلیل از قهرمانان تلاش کردیم همه رشته ها را ببینیم، گفت: همچنین تلاش ما این بوده که رقم جوایز را هم تغییر دهیم.

بنی‌تمیم در واکنش به درخواست یکی از ورزشکاران مبنی برای ایجاد شرایط اشتغال ورزشکاران مدال‌آور هیات پرورش‌اندام، خاطر نشان کرد: برای اشتغال ورزشکاران رایزنی می کنیم و ورزشکارانی که شامل قانون استخدام می شوند را به وزارت ورزش معرفی خواهیم کرد. 

او همچنین با اشاره به مهیا شدن شرایطی در ورزش خوزستان برای درآمدزایی ورزشکاران، گفت: در مجموعه‌های ورزشی، ورزشکاران قهرمان آسیا و جهانی ما برای درآمدزایی و اشتغال اولویت هستند و زمین به صورت رایگان در اختیار ورزشکار قرار می گیرد و می‌تواند از این فضا برای احداث مغازه یا باشگاه بدنسازی و ... استفاده کند. این یک ظرفیت قانونی بسیار خوب است و در بیشتر شهرستان ها این شرایط برای استفاده ورزشکاران وجود دارد. ضمن این‌که اگر سالن‌های متروکه هم باشد این ظرفیت وجود دارد که ورزشکاران ما برای درآمدزایی اولویت هستند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080100433
  • خبرنگار : 50228