شهردار بهاباد وعده داد

آسفالت تمام معابر خاکی بهاباد تا یک ماه آینده

شهردار بهاباد با اشاره به زیرسازی و آسفالت ۲۷۰ هزار مترمربع از معابر این شهر طی سه سال گذشته، از اتمام آسفالت تمام معابر و کوچه‌های خاکی شهر تا یک ماه آینده خبر داد.

«علیرضا کاظمی» در حاشیه بازدید فرماندار از روند اجرای آسفالت معابر و کوچه‌های شهر بهاباد گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی سه سال گذشته و با راه‌اندازی نهضت آسفالت در شهر بهاباد بیش از ۲۷۰ هزار متر مربع از معابر شهری با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال زیرسازی و آسفالت شد.

وی گفت: این اقدام با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تخصیص قیر یارانه‌ای وزارت کشور، شرکت باز آفرینی شهری و نهضت ملی مسکن و همچنین مشارکت مردم به میزان ۱۰ درصد هزینه اجرای آسفالت، بنیاد علوی به میزان ۵۰ میلیارد ریال و شرکت معدنی صنعتی چادرملو به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال و همکاری سایر بخش‌ها، انجام شده است.

کاظمی اتمام آسفالت تمام معابر و کوچه‌های خاکی شهر بهاباد تا یک ماه آینده را وعده داد و گفت: تداوم این خدمت‌رسانی توسط شهرداری قطعاً موجب خرسندی و رضایت عمومی مردم بهاباد خواهد شد.

«علیرضا تیموری» فرماندار بهاباد نیز در جریان این بازدید،  گفت: آسفالت معابر شهری یکی از اساسی‌ترین موضوعات در بهبود زیر ساخت‌های شهری و کیفیت زندگی شهروندان است که در این زمینه باید مورد توجه شهرداری باشد.

وی با بیان این که اجرای عملیات آسفالت باید با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی انجام شود تا کیفیت و دوام آن تضمین شود، افزود: برنامه‌ریزی برای نگهداری و اصلاح آسفالت معابر، شامل پرکردن چاله‌ها و تعمیرات دوره‌ای ضروری است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403080100428
  • خبرنگار : 50214