احمدی: وفاق یعنی همه برای مشکل معیشتی و اقتصادی مردم بسیج شوند

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وفاق به معنای به کارگیری عناصر بدنام و معلوم الحال و محکومان امنیتی نیست، عنوان کرد: وفاق به معنی به کارگیری کسانی‌که در عرصه‌های مختلف بحران‌های داخلی و خارجی در کنار دشمنان این نظام بودند و آسیبی به کشور رساندند نیست.

به گزارش ایسنا، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ صحن مجلس در نطق میان دستور خود اظهار کرد: در این روزهای بسیار سخت که سگ‌های هار منطقه رژیم جعلی کودک کش اسرائیل با حمایت گرگ خون آشام شیطان بزرگ به نسل کشی زنان و کودکان بی‌گناه روی آورده‌ است و هیچ محل امنی برای انسان‌های بی‌گناه حتی در بیمارستان‌ها و چادرها قائل نیست اعلام می‌کنیم ما رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و ملت بزرگ ایران در کنار ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و لبنان ایستاده‌ایم؛ اگر مرد میدان هستید با رزمندگان بجنگید اما ثابت کردید که مرد میدان نیستید بلکه در کشتن کودکان و زنان بی‌گناه دیوانه وار سبقت می‌گیرید. ننگ و مرگ بر رژیم جعلی کودک‌کش.

وی در ادامه نطق خود با بیان اینکه وفاق به معنای به کارگیری عناصر بدنام و معلوم الحال و محکومان امنیتی نیست، عنوان کرد: وفاق به معنی به کارگیری کسانی‌که در عرصه‌های مختلف بحران‌های داخلی و خارجی در کنار دشمنان این نظام بودند و آسیبی به کشور رساندند نیست. نگذارید خیل عظیم مردم متدین و وطن دوست به فراموشی سپرده شوند؛ نگذارید عده‌ای موجبات عصبانیت و دو قطبی شدن بیشتر جامعه را فراهم کنند.

این نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهوری گفت: آقای رئیس جمهور می‌دانم که شما به دنبال انسجام بیشتر و وفاق ملی هستید اما وفاق یعنی همه برای مشکل معیشتی و اقتصادی مردم بسیج شوند، برای ایجاد اشتغال جوانان کشور تلاش کنند، برای ازدواج جوانان و جوانی جمعیت لحظه‌ای درنگ نکنند و وفاق یعنی اجرای حکم خدا، ایثار، گذشت، فداکاری و امر به معروف و نهی از منکر.

احمدی با بیان اینکه از رئیس جمهور انتظار داریم که با شتاب بیشتری برای احیای کارخانجات بزرگ و کارگاه‌های تولیدی کوچکتر اقدام نمایند، بر لزوم حمایت از بخش‌های صنعت کشاورزی و دامداری حوزه انتخابی خود تاکید کرد.

وی همچنین عنوان کرد: تورم و گرانی و نوسانات قیمت‌ها نباید موجب اختلال در آرامش ملت و ناامیدی در فقدان توانایی تامین معیشت عمومی گردد. معیشت مردم و اقتصاد زندگی آنها باید مورد توجه جدی دولت قرار بگیرد. افسارگسیختگی قیمت‌ها و عدم نظارت دقیق بر بازار باعث نگرانی و اعتراض مردم شده است. از دولت انتظار داریم در حوزه مسکن ساخت و اجاره بها نظارت بیشتر داشته باشد تا همه بتوانند امید به خانه‌دار بودن و تجربه کنند بانک‌ها نیز باید پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را تسریع بخشند و برای رفع موانع تولید شتاب کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403080100403
  • خبرنگار : 71489