همزمان با سرد شدن هوا؛

اکیپ‌های راهداری نمین آماده باش‌ هستند

سرپرست اداره راهداری‌ و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: ۴ اکیپ راهداری به صورت شیفتی در راهدارخانه‌های مرکزی و حیران مستقر شده و آماده خدمات‌رسانی هستند.

مهدی سلیمان‌زاده یکم آبان در جمع تعدادی از خبرنگاران رسانه‌ها گفت: کشیک‌های راهداری در شهرستان مشخص شده و برای مواجهه با هرگونه وضعیت آب وهوایی، امکانات و تجهیزات فراهم شده و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.

وی درباره برنامه‌ریزی برای تردد ایمن و روان در زمان بارش‌ها، افزود: با توجه به آخرین گزارش هواشناسی  و آغاز نعمات آسمانی نظیر باران و برف برنامه ریزی و تمهیدات لازم توسط راهداری شهرستان‌نمین برای اقدام به موقع در بحران‌ها و عملیات های راهداری انجام شد است.

عضو شورای اداری شهرستان نمین تصریح کرد: راهداری نمین در هفته جاری و تا پایان وضعیت جوی شهرستان، ۴ اکیپ از نیروهای راهداری را به صورت شیفتی در راهدار خانه استقرار نموده که آماده خدمات رسانی هستند.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: با توجه به وضعیت آب و هوای شهرستان و احتمال بارش برف و یخ زدگی سطح جاده، راهداری نمین برنامه‌ریزی لازم و بسیج امکانات شهرستان را انجام داده و اکیپ‌های راهداری را در راهدارخانه‌ها مستقر کرده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403080100304
  • خبرنگار :