فرماندار ابهر:

جهاد تبیین از ارکان اصلی پیروزی در جنگ روایت‌هاست

فرماندار ابهر گفت: برای پیروزی در جنگ روایت‌ها یکی از موارد اصلی توجه به جهاد تبیین است که در این بین نقش رسانه‌ها غیرقابل انکار است.

احمد ذوالقدر (سه‌شنبه یکم آبان ماه) در جلسه قرارگاه جهاد تبیین با تاکید بر ضرورت تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب، اظهار کرد: در این برهه از زمان که دشمنان برای ضربه به اسلام و انقلاب از هیچ ترفندی دریغ نمی‌کنند، جهاد تبیین رسالت خطیر همگانی است. 

او با یادآوری اینکه از همان ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان به عناوین مختلف به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند، گفت: مردم ایران اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب، با اعتقادات و لبیک به ندای ولی‌فقیه خویش همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

فرماندار ابهر افزود: هم اکنون دشمن با جنگ فرهنگی سعی در نفوذ در اذهان جوانان دارد که باید هوشیار بود و با برنامه‌های خوب فرهنگی و جهاد تببین در مقابل جنگ نرم دشمن ایستاد.

ذوالقدر با اشاره به نقش جهاد تبیین در ماندگاری واقعه عاشورا، متذکر شد: در واقعه عاشورا، شاهد بودیم دشمنان اسلام با به شهادت رساندن امام‌ حسین (ع) تلاش می‌کردند تا چراغ اسلام خاموش شود، اما جهاد تبیین به رهبری امام سجاد و حضرت زینب (س) دشمن را در اهداف خود ناکام گذاشت.

او با اشاره به ‌اینکه در برهه فعلی نیز در جنگ روایت‌ها قرار دادیم، متذکر شد: برای پیروزی در این‌ جنگ یکی از موارد اصلی توجه به جهاد تبیین است که در این بین نقش رسانه‌ها غیرقابل انکار است.

فرماندار ابهر با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در لبنان و غزه، افزود: در این سال‌ها مستکبران جهان با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ تلاش کرده‌اند تا آرمان فلسطین را ابتدا در دل‌های مسلمانان خاموش کنند و در برهه فعلی نیز به دنبال انزوای محور مقاومت هستند. لذا اگر جهاد تبیین به ویژه در حوزه رسانه‌ جدی گرفته نشود دشمنان ما واقعیت‌ها را وارونه و به نفع خود جلوه خواهند داد. 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403080100254
  • خبرنگار : 50163