هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال

بعثت کرمانشاه به مصاف سایپا تهران می‌رود

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، تیم‌های بعثت کرمانشاه و سایپا تهران در کرمانشاه با هم دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشورمان -جام آزادگان- دیدار تیم‌های بعثت کرمانشاه و سایپا تهران، ساعت ۱۶ فردا (چهارشنبه، دوم آبان) در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

طبق اعلام فدراسیون، قضاوت این دیدار را علی بای بر عهده خواهد داشت و مهدی سیفی، علی رغبت و حجت قیانوری کمک‌های او خواهند بود. مهدی الوندی نیز ناظر این دیدار است. 

افشین حسنی مدیرعامل بعثت کرمانشاه پیش از این دیدار، عنوان کرد: هربازی برای ما حکم یک فینال دارد و نباید مغرور شویم. ما بازی‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و با همت کادر فنی و بازیکنان باغیرت تیم، تاکنون نتایج خوبی گرفته‌ایم که باید این روند خوب ادامه‌دار باشد.

حسنی با اشاره به بازی این هفته در مقابل تیم سایپا تهران، گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم، ولی فقط برای کسب سه امتیاز بازی و صدرنشینی به میدان می‌رویم. ما به تیم سایپا که یکی از تیم‌های ریشه‌دار کشور است احترام می‌گذاریم، اما فراموش نکنید ما در کرمانشاه و در حضور هواداران فهیم و پرشور خودمان بازی داریم که کار را برای هر تیمی سخت و دشوار می‌کند.

تیم بعثت کرمانشاه تاکنون در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، هفت بازی داشته که موفق به کسب چهار برد، یک مساوی و دو باخت شده و با ۱۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول این رقابت‌ها قرار دارد. 

سایپای تهران نیز هم امتیاز بعثت کرمانشاه است، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده ششم جدول قرار دارد. 

تماشای بازی بعثت کرمانشاه و سایپای تهران برای عموم مردم رایگان است.

بعثت کرمانشاه هفته گذشته، در دیداری خارج از خانه توانست تیم قدرتمند و صدرنشین پیکان تهران را با یک گل شکست دهد. 

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403080100148
  • خبرنگار : 50184