نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه خبر داد.

سردار مهدی حاجیان اول آبان در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون پابندهای الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق که مرتکب چهار فقره سرقت شده‌اند، نصب شده و قرار است این تعداد تا پایان سال به ۳۰۰ نفر برسد.

حاجیان افزود: پس از نصب پابند الکترونیکی، این افراد هر لحظه و هر جایی تحت رصد و کنترل پلیس قرار خواهند داشت و عملا فرصتی برای ارتکاب سرقت پیدا نخواهند کرد.

وی نصب پابندهای الکترونیکی را اقدامی مهم برای کنترل مجرمان و سارقان حرفه‌ای برشمرد و گفت: بی تردید این حرکت باعث کاهش محسوس‌تر سرقت‌ها و ارتقاء امنیت خواهد شد.

 حاجیان در ادامه به برخی اقدامات صورت گرفته در استان نظیر اجرای طرح امنیت محله محور و هر کلانتری یک شهر اشاره کرد و گفت: نتیجه چنین اقداماتی رشد ۱۲ درصدی دستگیری سارقین مسلح، کاهش ۳۴ درصدی قاپ‌زنی و موبایل قاپی، کاهش ۵۵ درصدی سرقت مغازه‌ها، کاهش ۲۲ درصدی سرقت احشام و کاهش هفت درصدی سرقت اتومبیل‌ها شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال مجموعا ۸۵۶۲ فقره سرقت مهم و جزیی در استان کرمانشاه کشف شده، گفت: این تعداد سرقت معادل کشف ۵۳ درصدی سرقت‌هاست که نسبت به سال گذشته که ۴۴ درصد کل سرقت‌ها کشف شده بود، ۹ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403080100058
  • خبرنگار :