مدیر شرکت نفت منطقه زاهدان خبر داد

ارجاع پرونده تخلف مالکان ۹۴۵ دستگاه خودرو به مراجع قضایی

مدیر شرکت نفت منطقه زاهدان گفت: پرونده تخلف مالکان ۹۴۵ دستگاه کامیون، اتوبوس و مینی بوس ناوگان حمل و نقل بار و مسافر که در زمینه استفاده از بارنامه های صوری فعالیت داشتند به مراجع قضایی ارجاع شده است.

قربانعلی مردانی شامگاه دوشنبه در جلسه صیانت از فرآورده های نفتی و جلوگیری از قاچاق سوخت ضمن تقدیر از برگزاری این مبحث آموزشی، تعامل و همکاری متقابل دستگاه های مرتبط با سوخت و فرآورده های نفتی و وحدت رویه در اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغ شده را بهترین شیوه جهت صیانت از فرآورده‌های نفتی و جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرد.

وی افزود: با اقدامات انجام شده و مشارکت دستگاههای ذیربط، خوشبختانه مغایرت موجود در تعیین سهمیه بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان و سازمان‌های متولی بسیار کم شده و در سال ۱۴۰۲ این مغایرت به ۲ درصد رسیده، در حالی که این مغایرت در سال های گذشته بسیار بیشتر بوده و به عنوان نمونه، این مغایرت در سال۱۴۰۱ بیش از ۱۲ درصد بوده که این رویداد، اتفاق خوبی را در زمینه صرفه جویی سوخت در استان رقم زده است.

وی تأکید کرد: قاچاق سوخت به عنوان یک معضل بزرگ در استان وجود دارد و بخش عظیمی از فعالیت های این شرکت را به خود معطوف داشته است.

مردانی گفت: اقدامات خوبی در زمینه صیانت از فرآورده های نفتی در منطقه زاهدان انجام شده و درحال انجام است که از آن جمله می توان اشاره کرد به برگزاری جلسات متعدد و منظم کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت، به نتیجه رسیدن مصوبات انجام شده، کاهش اختلاف در تعیین سهمیه با سازمان های متولی، ایجاد هماهنگی بین سامانه های کنترلی شرکت با سامانه‌های سازمان‌های متولی و راه اندازی تیم های کنترل و نظارت بر توزیع فرآورده‌های نفتی.

مدیر منطقه زاهدان، تشکیل پرونده تخلف و معرفی به مراجع قضایی مالکان ۹۴۵ دستگاه کامیون، اتوبوس و مینی بوس ناوگان حمل و نقل بار و مسافر که در زمینه استفاده از بارنامه های صوری فعالیت داشتند و همچنین تخلف ۴۵۰ تاکسی و وانت فاقد فعالیت که مبادرت به قاچاق سوخت می کردند، را بخشی از فعالیت های انجام شده از سوی این منطقه در راستای مقابله با قاچاق سوخت برشمرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403080100020
  • خبرنگار :