مربی تیم هندبال گیتی‌پسند:

با برنامه خوب رو به جلو رفتیم/ در لحظات آخر نتیجه‌ نمی‌گیریم

مربی تیم هندبال گیتی پسند گفت: برنامه خوب به جلو حرکت می‌کرد اما لحظات آخر هیچ نتیجه‌ای نمی‌گرفت. ما هر سه بازی را در ۵ثانیه‌ها باختیم امیدواریم که در آینده بازیکنان خودشان را پیدا کنند و بتوانیم نتیجه بگیریم.

به گزارش ایسنا، رسول کشانی، مربی تیم هندبال گیتی پسند در حاشیه دیدار برابر تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و باخت نزدیک تیمش، اظهار کرد: ما می‌دانستیم بازی سختی را داریم چرا که ما چند امتیاز از دست داده بودیم و باید امتیاز این بازی را کسب می‌کردیم، اما متاسفانه روند بازی به گونه‌ای شد که بدترین روز بازیکنان به شمار رود. ما از نظر تاکتیک و فنی در هفته کار کرده بودیم و در زمین هم عملیاتی شد، اما توپ‌ها به گل ختم نشد. 

وی ادامه داد: پشت خط ۶متر خیلی خوب بازی کردیم اما روی خط ۶متر خوب نبودیم. ایشالله در بازی‌های آینده جبران خواهیم کرد. یکسری بازیکنان خوب ما از تیم جدا شدند ولی متاسفانه هنوز هماهنگی بین بازیکنان جدید خوب نشده و نتوانسته‌اند با یکدیگر کار کنند.

کشانی افزود: اهداف و آنالیز کردن بر روی تیم‌هایی که ما داریم آن‌ها نمی‌توانند به خوبی اجرا کنند. برنامه خوب به جلو حرکت می‌کرد اما لحظات آخر هیچ نتیجه‌ای نمی‌گرفت. ما هر سه بازی را در ۵ثانیه‌ها باختیم امیدواریم که در آینده بازیکنان خودشان را پیدا کنند و بتوانیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403073023548
  • خبرنگار : 50653