رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد تأکید کرد

مردم خراسان شمالی در انتظار انتخاب استاندار بومی توانمند

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد بر انتظار مردم استان برای انتخاب استاندار بومی به عنوان نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد.

جمشید عین بیگی در یکصد و نود و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: گمانه‌زنی‌هایی در مسیر انتخاب استاندار مطرح است و مردم استان منتظر انتخاب نماینده عالی دولت در این خطه هستند.

وی با تاکید بر اینکه بها دادن به گزینه بومی از جنس مردم و فرزندان این خطه، انتظار مردم استان است، افزود: همه ایران سرای من است و جای جای فرزندان ایران زمین؛ اما باید به مسائل مختلفی درباره خراسان شمالی توجه و فردی توانمند برای عهده‌داری استان انتخاب شود.

وی تأکید کرد: هر استاندار شایسته‌ای که پس از تأیید هیأت دولت انتخاب شود باید شرایط ویژه خراسان شمالی در مسیر توسعه را بداند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: خراسان شمالی به لحاظ شاخص‌های توسعه در مقایسه با استان‌های همتراز، وضعیت مناسبی ندارد و این درحالی است که مردم استان در زمان دفاع مقدس با ۱۰۰۰ کیلومتر فاصله، بیش از ۳۰۰۰ شهید تقدیم نظام کرده و پس از آن نیز در عرصه‌های مختلف حضور پرشور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شک و تردیدی در همراهی مردم استان وجود ندارد و باید خدماتی خالصانه به آن‌ها ارائه و به مطالبه آن‌ها درباره انتخاب استاندار بومی توانمند توجه شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403073023445
  • خبرنگار : 50444