پیروزی ۲ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی امیدهای جهان/ شکست سنگین سهرابی و حبیب‌زارع

در آغاز رقابت های کشتی فرنگی امیدهای جهان، ۲ فرنگی کار ایران مقابل رقبای خود به برتری رسیدند اما دانیال سهرابی در ۷۲ کیلوگرم و شایان حبیب زارع در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل حریفان تن به شکست دادند.

به گزارش ایسنا، در آغاز رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۴ در تیرانا پایتخت آلبانی، محمدمهدی غلامپور در ۶۰ و محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل رقبای خود به برتری رسیدند اما دانیال سهرابی در ۷۲ و شایان حبیب زارع در وزن ۹۷ کیلوگرم تن به شکست دادند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدمهدی غلامپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل آرتسیوم خاتسار از بلاروس به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

احمدرضا محسن نژاد نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم سر وزن نرسید و از رقابت ها کنار گذاشته شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر کریستو مریلاین از استونی را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱ بر یک یوستوس اسکات از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل شانت خاچاتریان از ارمنستان شکست سنگین ۹ بر صفر را متحمل شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر اوانگلوس بوکیس از یونان را شکست داد. او در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل مارک وربا از چک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم شایان حبیب زارع، پس از استراحت در دور نخست برابر ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس با نتیجه سنگین ۸ بر صفر شکست خورد. حبیب زارع برای آنکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار نهایی باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403073023335
  • خبرنگار : 71506