فروش ۱۲ میلیارد ریالی نمایش‌های روی صحنه مشهد در هفته پایانی مهر ماه

تئاترهای روی صحنه مشهد در هفته پایانی مهر ماه بیش از ۱۲ میلیارد ریال فروش داشتند.

در هفته پایانی مهر ماه ۹ نمایش در مشهد به روی صحنه رفت که در مجموع با فروش ۸۰۴۷ بلیت و ۱۳۴ سانس اجرا، بیش از ۱۲ ریال فروش داشتند.

نمایش «ملودی‌های جاودانه» به کارگردانی کیوان صباغ در سالن اصلی تئاتر شهر ۱۷ سانس روی صحنه برد و در مجموع ۳۴۹۱ مخاطب داشت. مجموع فروش این نمایش بیش از ۶ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال نیز بوده است.

تئاتر «کمپانی فیلم‌سازی داتان» به کارگردانی مسعود عقلی در تماشاخانه شمایل ۲۴ سانس روی صحنه برد و در مجموع ۱۱۹۵ مخاطب داشت. این تئائر در مجموع بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز فروش داشت.

تئاتر «بیسکوییت مادر» به کارگردانی امین بشاش در تماشاخانه شمایل ۱۲ سانس روی صحنه برد و در مجموع ۸۶۹ مخاطب داشت که فروش یک میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریالی را برای خود ثبت کرد.

نمایش «خواستگاری» به کارگردانی حجت اعرابی در تماشاخانه بهار ۱۳ سانس روی صحنه برد و در مجموع ۶۱۹ مخاطب داشت. این تئاتر نیز در مجموع ۷۶۷ میلیون ریال فروش داشته است.

تئاتر «فقط خودم» به کارگردانی محمد جهانپا در تماشاخانه کیانیان ۱۱ سانس روی صحنه برد و در مجموع ۴۶۳ مخاطب داشت. این تئاتر در مجموع بیش از ۴۵۹ میلیون ریال نیز فروش داشت.

نمایش «شراره» به کارگردانی مهدی خاتمی در تماشاخانه نوری ۱۱ سانس روی صحنه برد و در مجموع ۲۷۰ مخاطب داشت. مجموع فروش این نمایش بیش از ۳۶۶ میلیون ریال نیز بوده است.

تئاتر «لاواندر» به کارگردانی ایمان لقمانی که نمایش آن به اتمام رسیده در هفته پایانی اجرای خود ۱۷ سانس روی صحنه برد و در مجموع ۴۰۶ مخاطب داشت. این تئاتر در مجموع بیش از ۵۹۰ میلیون ریال فروش داشته است.

تئاتر «۱۲ دختر» به کارگردانی جواد رحیم‌زاده که نمایش آن به پایان رسیده در هفته پایانی اجرای خود ۱۱ سانس روی صحنه برده و در مجموع ۴۴۳ مخاطب داشت. این تئاتر نیز در مجموع بیش از ۵۲۸ میلیون ریال فروش داشته است.

تئاتر «از رشت تا بوشهر» که حاصل یک کار گروهی بوده است نیز نمایش آن به اتمام رسید و در هفته پایانی اجرای خود ۱۸ سانس روی صحنه برد و در مجموع از ۲۹۱ مخاطب بیش از ۳۴۴ میلیون ریال فروش داشت.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403073023297
  • خبرنگار : 50093