جمعیت حامیان آزادی قدس شریف؛

جوانان مقاومت با انتقام سخت، اسرائیل را از صحنه روزگار محو می‌کنند

جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در پیامی به مناسبت شهادت «یحیی سنوار» تاکید کردند که در فردایی نه چندان دور، جوانان سلحشور جبهه مجاهدان مقاومت اسلامی با «انتقام سخت»، موجودیت اشغالگران اسرائیلی را از صفحه جغرافیای فلسطین پاک و از صحنه روزگار محو خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت «یحیی سنوار» خاطرنشان کرد: کیست نداند وعده الهی تغییرناپذیر است و فردایی نه چندان دور، دست خدا از آستین جوانان سلحشور جبهه مجاهدان مقاومت اسلامی بیرون خواهد آمد و با «انتقام سخت» خود، موجودیت اشغالگران اسرائیلی را از صفحه جغرافیای فلسطین پاک و از صحنه روزگار حذف و محو خواهند کرد.

در بیانیه جمعیت حامیان آزادی قدس شریف آمده است: بار دیگر، یحیایی دیگر به دست قوم مفسد و ملعون بنی اسرائیل به شهادت رسید. حدود دو هزار سال پیش از این، بنی اسرائیل حضرت یحیی بن زکریا(ع)، این پیامبر عزیز و محبوب خدا را صرفا به دلیل نهی از منکر و ایستادگی در برابر فساد و اعمال نامشروع این قوم تبهکار، سر بریدند و به شهادت رساندند. 

و امروز فرمانده قهرمان و سردار سلحشور جبهه مقاومت فلسطین، یحیی سنوار به جرم دفاع از عزت، شرافت و کرامت انسانی و پایداری در برابر تهاجم وحشیانه اشغالگران سفاک یهودی و تروریست‌های خون آشام اسرائیلی، مظلومانه اما قهرمانانه به شهادت رسید. 

دیروز خداوند قهار از بنی اسرائیل به گناه بزرگ سر بریدن یحیی بن زکریا(ع)، «انتقام سخت» گرفت. از آسمان باران خون بارید و به فاصله کوتاهی، بخت النصر، لانه عفن‌شان را ویران و آن‌چنان داغ جاودانی بر این قوم نابکار نهاد که تا امروز، پس از گذشت حدود دو هزار سال، هم‌چنان بر دل سنگ آن‌ها سنگینی می‌کند. 

بگذار برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران شیطان‌پرست و فراماسون و تصمیم‌سازان یهودزاده و یهودزده و رو سیاه حاکم بر آمریکا و اروپا،‌ تمام‌قد در خدمت ماشین قتل‌عام و نسل‌کشی اسرائیل باشند و از هیچ حمایت و پشتیبانی در بروز این فاجعه بزرگ تاریخ دریغ نورزند. 

بگذار امیران، دولتمردان و تصمیم‌سازان نابخرد، کج‌فهم و مرعوب بلاد اسلامی، با بهانه‌های بنی اسرائیلی، مبنی بر پیش‌گیری از گسترش دامنه‌ جنگ، پالس‌های ضعف و ناتوانی به دشمن مخابره و ارسال کنند و تروریست‌های مهاجم و خون‌آشام اسرائیلی را در افزایش و گسترش جنایت‌شان گستاخ‌تر و دست این قوم پلید و ملعون را در تداوم کشتار زنان، کودکان و جوانان مظلوم و نیز رهبران و فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت اسلامی، بازتر بگذارند.

اما کیست نداند که در این عالم سنت خدا جاری و ساری است و همه مقدرات نظام هستی بر پایه حکمت‌های الهی رقم می‌خورد.

کیست نداند که وعده الهی تغییرناپذیر است و فردایی نه چندان دور، دست خدا از آستین جوانان سلحشور جبهه مجاهدان مقاومت اسلامی بیرون خواهد آمد و با «انتقام سخت» خود، موجودیت اشغالگران اسرائیلی را از صفحه جغرافیای فلسطین پاک و از صحنه روزگار حذف و محو خواهند کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403073023293
  • خبرنگار : 71290