راهنمای انتخاب مدل سایبان ماشین در حیاط

انتخاب مدل سایبان ماشین در حیاط بهتر است با بررسی ترفند های هوشمندانه صورت بپذیرد تا کارایی مطلوب ‌تری را از سایبان ماشینداشته باشیم و با انتخاب این سازه بتوانیم فضایی کاربردی را در حیاط ایجاد کنیم و به نیاز رانندگان و ساکنین این فضا کمک کنیم.

مدل سایبان ماشین در حیاط را با چند ترفند هوشمندانه انتخاب کنید!

به گزارش ایسنا به نقل از سایه سازان کوروش،‌ انتخاب مدل سایبان ماشین در حیاط بهتر است با بررسی ترفند های هوشمندانه و تدبیری بالا صورت بپذیرد تا کارایی مطلوب ‌تری را از سایبان ماشین در حیاط داشته باشیم و با نصب این سازه بتوانیم فضایی کاربردی را در حیاط ایجاد کنیم و به نیاز ساکنین این فضا کمک کنیم.

آشنایی با مدل‌ های سایبان ماشین در حیاط

الگو هایی که در راستای ساخت سایبان ماشین در حیاط به کار گرفته می ‌شود بر اساس چند ویژگی زیر می‌ باشد:

۱. محیط و شرایط جوی

یکی از عوامل اثرگذار در انتخاب مدل سایبان ماشین حیاط ویژگی‌ های جوی منطقه است. عواملی هم چون تابش نور خورشید و زاویه آن، عرض جغرافیایی، بارش‌ های سالیانه و فصلی، میزان وزش باد در روز های مختلف از سال در انتخاب شکل و نوع طراحی این محصول اثر زیادی دارد.

۲. گستردگی و مساحت موجود

سایت پلان با ابعاد و اندازه‌ های مشخصی برای نصب سایبان ماشین در نظر گرفته می‌ شود اما میزان مساحت و گستردگی این فضا، قرارگیری بازشو و مسیر پیاده یا سواره در انتخاب الگو و طرح نهایی سایبان حیاط تاثیر زیادی دارد به ویژه اگر سایبان را برای قرارگیری ماشین‌ در نظر دارید، بایستی به مساحت و گستردگی توجه داشته باشید تا به طور کلی ابعاد استانداردی را برای این سازه در نظر بگیرید.

۳. زیبایی و جلوه بیش تر فضا

لازم به ذکر است که یکی از عوامل بسیار موثر در زیبایی بیش تر حیاط و نظم دهی به این فضا قرارگیری سایبان‌ های شکیل است. استفاده از سایبان حیاط با طرح چشم نواز می‌ تواند به زیبایی بیش تر فضای باز شما کمک کند. امروزه سایبان‌ ها از زیبا ترین طرح‌ ها برخوردار هستند و در راستای جلوه ی بیش تر از دیگر عواملی هم چون نور پردازی ‌های شکیل استفاده می‌ شود که علاوه بر جنبه زیبایی، عملکرد بهتری را به همراه دارد.

بررسی چگونگی ساخت سایبان حیاط

فرایند ساخت سایبان در حیاط در چند پروسه ی زیر انجام می ‌پذیرد که بهتر است با آن آشنایی داشته باشید:

ابتدا بهتر است به سراغ انتخاب طرح مناسب برای سایبان ماشین در حیاط بروید و با توجه به عوامل فوق آن را انتخاب کنید. سپس در مراحل بعدی ساخت و آماده ‌سازی سایبان ماشین را به دست متخصصین بسپارید.

پس از آن که اجزای تشکیل دهنده سایبان به شکلی استاندارد در کارگاه‌ ها برش داده و آماده سازی می‌ شوند و به محل مورد نظر منتقل گردد. جا نمایی مناسب سایبان و انتخاب محل مناسب برای نصب آن هم امری حائز اهمیت است.

بنابراین پس از انتقال اجزای سایبان به محل مورد نظر در محل تعیین شده به یکدیگر اتصال یافته و سایبان آماده بر پایی می‌ گردد. برخی از سایبان ‌ها در این راستا نیازمند اجرای پی مناسب و انجام عملیات گود برداری و بتن ‌ریزی هستند تا با استقرار ستون‌ ها در زمین ایستایی این محصول تضمین شود و از مقاومت بالایی برخوردار باشد. همین طور نحوه ی انجام این مراحل به نوع طراحی سایبان حیاط بستگی دارد.

آن چه حائز اهمیت است سپردن تمامی مراحل ساخت سایبان به دست افراد متخصص است تا با خیالی آسوده بتوانید از این فضا استفاده کنید و نگران آسیب رسانی آن نباشید.

آشنایی با چند الگوی پیشرفته برای ساخت سایبان ماشین در حیاط

در راستای ساخت محصولاتی مانند سایبان حیاط لازم است با انواع طرح های جدید که امروزه مورد استقبال کاربران قرار گرفته ‌اند، نیز آشنا شوید:

سایبان ‌های بازویی

سایبان ‌های بازویی از رایج ‌ترین سایبان‌ ها هستند که در ابعاد متعدد، رنگ‌ های دلخواه قابل اجرا می‌ باشند. سایبان ‌های بازویی با باز شوندگی مطلوب و پوشش دهی فضای مورد نظر بهترین عملکرد را برای ماشین ‌ها به همراه دارند و از ورود آسیب‌ های متعدد به آن ها جلوگیری می‌ کنند. سایبان‌ های بازویی را می ‌توان با تعداد ستون و پایه‌ های متغیر اجرا کرد. سقف آن ها را نیز به شکل ثابت یا متحرک طراحی نمود.

از نمونه سایبان‌ های بازویی که می‌ توان در حیاط منازل و فضا های مسکونی از آن استفاده کرد بایستی به سایبان‌ های یک طرفه با سقف‌ های ساده و مسطح، سایبان ‌های منحنی و یا شیب دار اشاره داشت.

سایبان‌ های دو طرفه

می ‌توان با قرار گرفتن پایه ‌های مرکزی و ایجاد باز شوندگی در دو بخش نیز سایبان را اجرا کرد البته کاربرد این سایبان ‌ها بیش تر برای مراکزی است که تعداد زیادی از ماشین‌ ها را برای فضای پارکینگ در نظر دارند. به عنوان مثال سازمان‌ ها، اداره ‌ها و مراکز عمومی می ‌توانند از فضای باز خود استفاده کنند و با نصب سایبان‌ های دو طرفه در حیاط پوشش دهی زیادی را ایجاد نمایند تا ماشین ‌ها در این محیط قرار بگیرند و دیگر در معرض آسیب‌ های متعدد نباشند.

سایبان های چتری، تاشو و قابل حمل

طرح و الگو هایی که امروزه در ساختار سایبان‌ ماشین به کار می ‌رود، متنوع است. از دیگر نمونه‌ های آن می‌ توان به سایبان ‌های چتری، سایبان‌ های قابل حمل و تاشو اشاره داشت. هر یک از این محصولات برای فضایی ویژه در نظر گرفته می ‌شوند و کارایی بسیار مناسبی دارند البته در صورتی که طراحی آن ها به شکل کاملاً هوشمندانه و با تدبیری بالا صورت بپذیرد.

جمع ‌بندی مطالب

ساخت سایبان‌ های ماشین نیازمند کسب اطلاعات و دریافت آگاهی در این زمینه است تا بتوان متناسب با فضا و نیاز خود این محصولات را انتخاب کرد. برای خرید سایبان حیاط بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که در درجه اول از پوشش و سازه با کیفیت برخوردار هستند و در زمان طولانی خصوصیت حفاظت از ماشین‌ ها را از دست نمی ‌دهند. استفاده از پوشش‌ هایی مرغوب هم چون ورق‌ های یو پی وی سی می ‌تواند به عدم نفوذ تابش نور خورشید و بارش‌ ها کمک کند.

شرکت سایه سازان کوروش

مجموعه ی سایه سازان کوروش از جمله مراکز تولید کننده سازه ‌های سبک نظیر سایبان ماشین می‌ باشد. این مجموعه مفتخر است تا شما را در زمینه ی طراحی و اجرا  محصولات یاری رساند. پرسنل این مجموعه همواره در تلاش اند تا سازه ای با کیفیت بالا و زیبایی فوق العاده را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند. جهت کسب اطلاعات کافی در این زمینه می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۷۹۳۱۲۰

انتهای رپرتاژ آگهی

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403073023265
  • خبرنگار :