برندگان مسابقه پیامکی «گلستان جهاد» تجلیل شدند

برندگان مسابقه پیامکی «گلستان جهاد» ویژه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشگیل جهاددانشگاهی تجلیل شدند.

حسام رسولی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، امروز ۳۰ مهر در مراسم تجلیل از برندگان مسابقه پیامکی «گلستان جهاد» ویژه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشگیل جهاددانشگاهی که در محل سالن جلسات این واحد برگزار شد، گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد علمی و انقلابی است و در سطح کشور رسالت آن تبدیل علم به فناوری بوده و رابط بین جامعه و دانشگاه ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به گستره فعالیت های این نهاد انقلابی اشاره کرد و افزود: بیشتر فعالیت‌های نهاد برای مردم با فعالیت در زمینه شبیه‌سازی، سلول‌های بنیادی، ذخیره بانک خون بند ناف نوزاد، سلامت و درمان،  فعالیت‌های پژوهشی و علمی در سطح کشور شناخته شده است.

رسولی ادامه داد: در استان اردبیل نیز علاوه بر فعالیت در زمینه‌های سلامت و درمان ناباروری،  ذخیره بانک خون بند ناف نوزاد و سایر زمینه‌های سلامت و درمان در زمینه رسانه نیز از طریق خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) و خبرگزاری سینا پرس و  بازار کار به ارائه خدمت می پردازند و با مجموعه چاپ و انتشارات کتاب‌هایی که ارزش علمی دارند در استان شناخته شده است .

رئیس جهاددانشگاهی  استان اردبیل، فعالیت های فرهنگی- دانشجویی، فعالیت های پژوهشی و فناروی را از دیگر فعالیت های این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: در زمینه آموزش و کارآفرینی نیز آموزش های مهارت محور، جرء اولویت های این نهاد است و امروز جهاد دانشگاهی جزو ۱۴ نهاد اجرایی است که بعد از آموزش مهارت محور در راستای اشتغال زایی واجدین شرایط را برای استفاده از وام و تسهیلات اشتغال زایی به بانک های عامل مشخص شده معرفی می‌کند.

رسولی در پایان ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی گلستان جهاد اعلام کرد: علاوه بر جایزه نقدی، برندگان این مسابقه برای شرکت در دوره‌های آموزش کوتاه مدت این واحد از ۵۰ درصد تخفیف و کسانی را که برای آموزش از خانواده و یا آشنایان معرفی نمایند از ۳۰ درصد تخفیف بهره مند خواهند شد.

در ادامه این جلسه مهران محمدی، مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل نیز گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی به ابتکار انتشارات معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل مسابقه فرهنگی« گلستان جهاد » با هدف آشنایی با این نهاد انقلابی بصورت پیامکی برای علاقمندان برگزار شد و پس از بررسی پاسخ های شرکت کنندگان، ۱۰ نفر به عنوان برگزیدگان نهایی مشخص شدند.

محمدی اظهار کرد: متن این مسابقه از طریق ارسال به دستگاه های اجرایی و اطلاعیه های رسانه های فعال در شبکه های اجتماعی و پایگاه های خبری در اختیار عموم مردم قرار گرفت که شامل ۷ سئوال درباره جهاددانشگاهی و خدمات واحد اردبیل بود.

وی خاطر نشان کرد: در این مسابقه، ۵۸۵ نفر پاسخ های خود را بصورت یک عدد ۷ رقمی به سامانه پیام کوتاه ارسال نمودند که تعدادی شامل سایر استان های کشور بودند و برگزیدگان نهایی از بین ۱۹۵ نفر که به همه سئوالات پاسخ درست داده بودند، براساس قرعه بصورت اتفاقی تعیین گردیدند.

مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در بخش عمومی این مسابقه علی اقوامی مقدم از  اداره کل بهزیستی استان اردبیل، «سلوا بهزاد» از مدرسه شهید رنجبر بیله سوار، «زهرا شادابی» و «فرشید وثوقی» از اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، «رضا مرادی» از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، «مهدیه کاظم پور» از دانشگاه خوارزمی و «مینا بدایتی» از شرکت گاز استان اردبیل برگزیده این مسابقه بودند.

محمدی افزود: در بخش همکاران جهاددانشگاهی استان اردبیل نیز خانم ها «مریم خروشی» و«سیده صغری جوادی» و آقای «ابراهیم عزیززاده» جزو برگزیدگان این مسابقه بودند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403073023236
  • خبرنگار :