پارک آبی اراک کلنگ زنی شد

پارک آبی اراک به مساحت ۵۲۰۰ متر مربع در منطقه گردشگری دره گردوی این شهر کلنگ زنی شد.

علیرضا محمودی، ۳۰ مهر در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های خدماتی، عمرانی و تفریحی منطقه گردشگری گردو شهر اراک اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این پارک را ۳۵۰۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: علاوه بر پروژه پارک آبی، مجتمع خدماتی بین راهی با اعتبار ۷۵۰۰ میلیارد ریال و به مساحت ۹ هزار متر مربع، هایپرکالا با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال و به مساحت ۶۷۰۰ متر مربع و بازی هیجانی صندلی پرنده به طول هزار متر و با ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان امروز کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم اراک خواهان مراکز گردشگری و طبیعی بیشتری هستند گفت: ما در صدد هستیم تا دره گردو را به شکلی طراحی کنیم تا برای مردم و مسافرین بین راهی جذابیت داشته باشد.

شهردار اراک تصریح کرد: باید زمینه را برای حضور سرمایه گذاران آماده و پروژه‌ها را دقیق تعریف کنیم. زمین‌هایی را در منطقه گردو برای سرمایه گذاری آماده کرده‌ایم تا ساختارهای تجاری، تفریحی و رفاهی در آنها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه پروژه زیپ لاین بزودی به بهره برداری می‌رسد ادامه داد: یکی از خبره ترین متخصصین پارک آبی کشور و خاورمیانه قرار است پارک آبی اراک را بسازد و صندلی پرنده با رعایت استانداردها ساخته خواهد شد.

محمودی تصریح کرد: در ابتدای دره گردو پارکینگی را با ظرفیت ۲۰۰ خودرو و یک پارک زیبا و جذاب طراحی کردیم. همچنین پارکینگ دیگری با ظرفیت ۴۵۰ خودرو در دست اقدام است.

شهردار اراک اضافه کرد: دریاچه‌ای برای تامین آب درختان دره گردو ساخته خواهد شد و پل زیبایی با معماری سنتی و صنعتی در دره گردو احداث خواهد شد. مسجدی نیز در ورودی برای مسافرین بین راهی ساخته می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403073023220
  • خبرنگار : 50598