مدیرعامل شرکت گاز استان:

گازرسانی، اهدای امنیت و آسایش به نقاط مرزی کردستان است

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گازرسانی به نقاط صفر مرزی بانه و دیگر نقاط مرزی کردستان را زمینه‌ساز رفاه و نیز امنیت و آسایش مردمان این مناطق اعلام کرد.

احمد فعله‌گری، امروز دوشنبه (۳۰ مهر) در دیدار با علمای دینی شهرستان بانه خدمت‌رسانی به مردم کردستان و مراکز دینی را وظیفه دانست و اظهار کرد: استان کردستان به ‌علت توپوگرافی و جغرافیای خاصی که دارد، انجام هرگونه طرح عمرانی را با سختی و مشقت فراوان همراه می‌سازد و به‌خصوص فعالیت‌های عمرانی در زمینه گازرسانی که دارای استانداردهای خاص و ویژه است حساسیت موضوع را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم می‌دانند جمهوری اسلامی چه خدمات ارزشمندی به آنها ارائه داده است، عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه تأمین سوخت مایع به این مناطق صعب‌العبور هرساله با سختی فراوان انجام می‌گرفت، شرکت گاز کردستان برای هموارشدن زندگی و رفاه حال مردم اقدام به گازرسانی به روستاهای دوردست کرد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان بیشترین فعالیت شرکت گاز در استان را گازرسانی به مناطق روستایی دانست و اعلام کرد: شرکت گاز کردستان با گازرسانی به نقاط مرزی ثبات و آسایش را به ارمغان آورده است.

ملا صالح احمدی از روحانیون اهل‌سنت شهرستان مرزی بانه هم خدمت به مردم را عبادت دانست و گفت: دین اسلام به‌عنوان آخرین دین الهی، دینی اجتماعی است و به همه ابعاد و زوایای زندگی بشری نظارت و توجه داشته است و رابطه انسان را فقط در ارتباط او با خدا و انجام یک سلسله عبادات دستوری مانند نماز و روزه خلاصه نمی‌کند.

به گفته وی، خداوند انسان را در یک سطح وسیع‌تر و مقیاس بزرگ اجتماعی می‌نگرد که در هر بعدی از ابعادش باید نکات و مسائلی را مدنظر داشته باشد و یکی از مسائلی که موردتوجه و توصیه فراوان اسلام قرار دارد مسئله خدمت به مردم است.

وی افزود: خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم می‌تواند موجب غفران و بخشش پاره‌ای از گناهان و جبران‌کننده کاستی‌های انسان و موجب وصال و راهنمایی انسان به بهشت الهی شو.

ماموستا حامد محمدی یکی دیگر از روحانیون بانه ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت گاز کردستان برای توجه ویژه برای گازرسانی به روستاهای مرزی و کوخ‌های بانه، اظهار داشت: با اقداماتی که برای گازرسانی به روستاهای نقطه صفر مرزی صورت‌گرفته امنیت و آسایش را برای مردم ساکن در این نقاط فراهم کرده است.

ماموستا عزیز احمدی عضو شورای افتای این شهرستان هم خدمات شرکت گاز استان کردستان در گازرسانی به روستاهای صفر مرزی و کوخ‌ها که از امکانات اولیه زندگی محروم‌اند، ارزنده و بی‌سابقه توصیف کرد.

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403073023166
  • خبرنگار :