پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج آغاز به کار کرد

ظهر امروز دوشنبه پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان در کاشمر آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام علی مشهدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر در این مراسم گفت: پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج به نام سودای عشق نیز رسماً از امروز کار خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه  جشنواره به مناسبت کنگره ۱۲۲۲ شهید دیار ترشیز در کاشمر برگزار می‌شود، بیان کرد: از سال ۱۳۹۸ که جشنواره میثاق در کاشمر برگزار شد تا به امروز هیچ جشنواره تئاتری در شهرستان نداشته‌ایم و اینکه پس از گذشت ۵ سال میزبان برگزاری جشنواره استانی تئاتر بسیج به نام سودای عشق هستیم بسیار خرسندیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر با بیان اینکه کارهای بسیار فاخر و ارزشی در این جشنواره به نمایش در خواهد آمد، تصریح کرد: آثار طی این چند روز در چهار سالن و در شهرستان‌های کاشمر و خلیل‌آباد به نمایش در خواهد آمد.

وی با اعلام اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این رویداد مهم به بهترین نحو ممکن در شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره ۱۲ تئاتر خیابانی و ۱۳ تئاتر صحنه‌ای اجرا خواهند داشت.

سرهنگ حسین دهقانی فرمانده سپاه کاشمر در این مراسم با تقدیر از تمامی مسئولان و هنرمندانی که در برگزاری این جشنواره تلاش کردند، گفت: موضوعات خاص جشنواره تئاتر بسیج به ذیل کنگره شهید مدرس و ۱۲۲۲ شهید دیار ترشیز بر می‌گردد که امسال در کاشمر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر بسیج با موضوعات مقاومت، دفاع مقدس، فلسطین و موضوعات آئینی برگزار می‌شود، بیان کرد: امیدواریم این جشنواره به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های این آئین بود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403073023162
  • خبرنگار : 30147