امام جمعه ایلام:

کارگروهی برای اقتصاد رسانه در استان ایلام تشکیل شود

نماینده ولی‌فقیه در استان وامام جمعه ایلام گفت: باید به فکر معیشت و اقتصاد اصحاب رسانه بود و باید کارگروهی برای اقتصاد رسانه در استان تشکیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» امروز  دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرد، بیشترین نقش در مهندسی افکار جامعه دارند، در امید آفرینی، سبک زندگی، وحدت، شناخت دشمن، آسیب‌های جامعه، حمایت از مظلومان، توسعه استان و... رسانه‌ها اثرگذار ‌و نقش آفرین هستند.

وی با بیان اینکه البته در اقتصاد رسانه باید عدالت رعایت و مسأله بیمه اصحاب رسانه‌ حل شود، گفت: مرجعیت خبر بسیار مهم است، یک کمیته‌ای در استان برای خط‌دهی خبری در استان فعال شود.

امام جمعه ایلام تأکید کرد: مدیران پاسخگوی شبهات و ابهامات مطرح شده در رسانه‌ها باشند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: دشمن در کمین است تا بعضی از خبرها در جامعه ما پخش شود، دشمن عرصه رسانه خود را مدیریت می کند، ما باید به همین سمت برویم و فضای رسانه‌ای را مدیریت کنیم.

این مسئول تصریح کرد: کمیته آموزش و سواد رسانه‌ای در استان باید تشکیل شود، باید متناسب با کانال‌های فضای مجازی، ‌آموزش‌ها باید ارایه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با اشاره به اینکه رسانه‌های استان باید به سمت تخصصی شدن حرکت کنند و اعتبارات این بخش باید توسط دستگاه‌های اجرایی تأمین شود، بیان کرد: کمیته‌ای برای حفاظت از فرهنگ، آداب و زبان کردی ایلام باید زیرمجموعه شورای فرهنگ عمومی تشکیل شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403073023152
  • خبرنگار : 71299