معاون استاندار خراسان جنوبی:

رفع موانع از مسیر تولید، تعامل بین همه حوزه‌ها را می‌طلبد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: رفع موانع از مسیر تولید، تعامل و هماهنگی بین همه حوزه ها، دستگاه های اجرایی و بانک ها را می‌طلبد.

مهدی جعفری امروز دوشنبه 30 مهر در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهارکرد: پرونده های مربوط به 35 واحد تولیدی در حوزه‌های صنعتی، معدنی، گردشگری، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی در این جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفت.

وی تأکید کرد: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به واحدهای مشکل دار کمک می‌کند تا تولید را همچنان ادامه دهند.

معاون اقتصادی استاندار خواستار تسهیل شرایط برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران به ویژه در مناطق محروم شد و یادآوری کرد: باید دست افراد سودجو از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قطع گردد تا فرصت سوء استفاده از این کارگروه برای کسی فراهم نشود.

جعفری همچنین خواستار هماهنگی بین دستگاه های متولی از جمله بانک، جهاد کشاورزی و سازمان صمت شد و گفت: در این جلسه برای 35 واحد تولیدی و اقتصادی راهکار ارائه شد و تنها یک مصوبه در کارگروه نهایی نشد.

در این کارگروه برای رفع مشکل طرح تولید هیدروکربن، گازرسانی، اقامتگاه بومگردی، اردوگاه گردشگری، واحد اکتشاف طلا، مرکز معاینه فنی، فروشگاه اینترنتی، واحد تولید اسکلت فلزی، واحد تولید آرد، چندین واحد مرغداری، شترداری و گاوداری در شهرستان های استان راهکارهای لازم ارائه شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403073023150
  • خبرنگار :