فرماندار رزن:

اطلاع‌رسانی سرشماری کشاورزی به همراهی بهتر مردم کمک می‌کند

فرماندار رزن با تاکید بر اطلاع‌رسانی پررنگ طرح سرشماری کشاورزی بین کشاورزان و مردم، گفت: اطلاع‌رسانی اجرای این طرح از نقش موثری در همکاری و همراهی بهتر مردم برخوردار خواهد بود.

علی‌اصغر غفاری‌آثار دوشنبه ۳۰ مهرماه در جلسه ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان، اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌ و امکانات شهرستان برای اجرای هر چه دقیق و فنی این طرح استفاده کنیم.

وی افزود: این اطلاعات به ما کمک می‌کند بتوانیم نقاط قوت و ضعف کشاورزی شهرستان مرزی را شناسایی و برنامه‌هایی برای بهبود وضعیت و توسعه هدفمند کردن بخش کشاورزی در نظر بگیریم. 

 غفاری‌آثار با بیان اینکه کشاورزی در هیچ حوزه‌ای مالیات ندارد، افزود: اطلاع‌رسانی دقیق این طرح موجب کسب اطلاعات دقیق‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به نقش مؤثر دهیاران در این اطلاع رسانی و اجرای دقیق طرح فوق، یادآور شد: تهیه یک بانک اطلاعاتی و آمار دقیق و به‌روز از کشاورزی شهرستان به توسعه هدفمند کشاورزی شهرستان کمک ارزنده‌ای خواهد کرد. 

غفاری‌آثار با بیان اینکه دهیاران روستاهای رزن در اجرای طرح و برنامه‌های مختلف همواره پای کار بوده‌اند، گفت: به‌طور قطع در طرح سرشماری کشاورزی نیز دهیاران روستاهای رزن پشتیبانی لازم را اجرای دقیق طرح فوق مانند سایر دستگاه‌ها و ادارات خواهند داشت.

وی با اشاره به کاهش ۶۵ درصدی آمار سرقت در شهرستان رزن، افزود: با نصب بیش از ۴۵۰ دوربین مداربسته در شهر و نیز در ورودی و خروجی روستاها توسط دهیاران در حال حاضر آمار موارد سرقت شهرستان ۶۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایسنا، ششمین سرشماری عمومی کشاورزی از دوازدهم آبان ماه در سراسر کشور آغاز و به مدت ۴۵ روز ادامه می‌یابد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403073023099
  • خبرنگار : 50037