رئیس هیات اسکواش کرمانشاه ابقاء شد

اردشیر خسروی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات اسکواش استان کرمانشاه ابقاء شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مجمع انتخابات ریاست هیات اسکواش استان کرمانشاه، با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین ورزش استان، امروز(۳۰ مهر) برگزار شد و طی آن اردشیر خسروی با کسب تمامی آراء اعضاء مجمع برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را بدست گرفت. 

در این مجمع اردشیر خسروی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات اسکواش استان بود که پس از اینکه برنامه‌های خود را اعلام کرد، رای گیری از میان اعضاء مجمع انجام گرفت و این کاندیدا  توانست از مجموع ۱۶ رای ماخوذه ۱۶ رای موافق را کسب کند. 

تعداد اعضاء این مجمع ۱۸ نفر بود که ۱۶ نفر آنها در جلسه امروز حاضر بودند و رای خود را به صندوق انداختند. 

رئیس هیات اسکواش استان کرمانشاه در این مجمع با اشاره به عملکرد چهار سال گذشته این هیات، اظهار کرد: در این مدت برای تمامی مسابقات کشوری در همه رده‌های سنی اعزام صورت گرفت و در هر دو بخش آقایان و بانوان دعوت شدگانی به تیم‌های ملی داشتیم. 

وی افزود: حضور تیم کرمانشاه در رقابت‌های لیگ اسکواش ایران در سه سال پیاپی، ساماندهی و فعال کردن همه کمیته‌ها، فعال شدن چند باشگاه بخش خصوصی، تعمیر و مرمت مداوم تنها سالن اسکواش استان و ارتقاء مربیان از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است. 

خسروی تاکید کرد: سال گذشته تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته حدود ۲۵۴ درصد افزایش داشت و جزو هیات‌های برتر استانی از نظر این شاخص قرار گرفتیم. 

وی در ادامه به مشکلات زیرساختی این رشته در استان اشاره‌ کرد و افزود: متاسفانه در حال حاضر تنها یک سالن دوکورته در رشته اسکواش در کرمانشاه فعال است که علاوه بر اینکه قدمت بسیار زیادی دارد و مدام باید تعمیر شود،  جوابگوی ورزشکاران این رشته هم نیست. 

رئیس هیات اسکواش استان کرمانشاه تصریح کرد: بسیاری از افراد علاقمند به این رشته پس از اینکه وارد سالن اسکواش می‌شوند و شرایط نامناسب آن را می‌بینند از ادامه راه انصراف می‌دهند، از طرفی این مشکل باعث شده تا نتوانیم میزبانی اردوها و مسابقات کشوری را بگیریم. 

وی به کلنگ‌زنی پروژه خانه اسکواش کرمانشاه در مجموعه ورزشی  ۱۵ خرداد در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه این پروژه تنها در حد فونداسیون باقی مانده است. 

خسروی تاکید کرد: رشته اسکواش در بین رشته‌های راکتی در کرمانشاه مظلوم باقی مانده، چرا که همه این رشته‌ها دارای چندین زمین و زیرساخت‌های خوبی هستند، اما اسکواش از این موضوع بی‌نصیب مانده است. 

در پایان این مجمع با رای اکثریت اعضاء، شیرین صادق‌پور به عنوان نایب رئیس، رضا گل عنبر به عنوان خزانه‌دار، سیاوش بهمنی، فریبرز ظریفی و حمیرا عباسی نژاد به عنوان هیات رئیسه و بهمن نظری به عنوان بازرس هیات اسکواش کرمانشاه، برای مدت چهار سال انتخاب شدند. 

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403073022994
  • خبرنگار : 50184