آغاز ثبت‌نام نودانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم دریایی خرمشهر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به آغاز ثبت‌نام نودانشجویان دانشگاه علوم دریایی خرمشهر، از آغاز کلاس‌های درس این دانشجویان از فردا خبر داد.

اسحاق زمانی در گفت و گو با ایسنا، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان پذیرفته‌شده دوره کارشناسی، اظهار کرد: ثبت‌نام حضوری پذیرفته‌شدگان کارشناسی از امروز دوشنبه ۳۰ مهر آغاز شد. کلیه پذیرفته‌شدگان پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام با همراه داشتن اصل مدارک موردنیاز طبق جدول زمانبندی بر اساس هر رشته، مدارک خود را باید تحویل دهند.

وی ادامه داد: بر این اساس، زمان ثبت‌نام نهایی و تحویل مدارک رشته‌های مهندسی دریا، مهندسی مخابرات و الکترونیک دریایی و مهندسی ماشین آلات دریایی، روزهای شنبه و یکشنبه ۵ و ۶ آبان، زمین شناسی، علوم مهندسی شیلات و علوم مهندسی محیط زیست دوشنبه و سه شنبه ۷ و ۸ آبان، ریاضیات و کاربردها، مدیریت بازرگانی و اقتصاد، شنبه و یکشنبه ۱۲ و ۱۳ آبان، زیست شناسی سلولی و مولکولی، شیمی، اقیانوس شناسی و زیست‌شناسی دریا دوشنبه و سه‌شنبه ۱۴ و ۱۵ آبان است. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر یادآور شد: همچنین کلاس‌های درس نودانشجویان از فردا سه‌شنبه، اول آبان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403073022992
  • خبرنگار : 50300