پیشکسوت سپاهان مطرح کرد:

نبردی سخت، پیش‌روی طلایی‌ها / با اتحاد می‌توان دست پر بازگشت

یک کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: بازیکنان تیم سپاهان بسیار انگیزه خوبی دارند، بازی بسیار سختی در پیش دارند، با این حال معقتدم اتحادی که تیم سپاهان دارد می‌تواند با دست پر به خانه برگردد. همچنین تمرینات تیم اول به‌صورت سایه‌زنی و سپس با سرعت خوب و دوندگی‌های جدی ادامه پیدا کند.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اینکه در حال حاضر تیم سپاهان با صدر نشینی خود، مقابل تیم الشارجه امارات بازی خواهد کرد، این نبرد را سخت ارزیابی و اظهار کرد: تیم الشارجه امارات با پنج بازی خود ۱۵ امتیاز کسب کرده و جزو تیم‌هایی است که شانس قهرمانی را دارد، چرا که در لیگ آسیایی نیز یک برد و یک مساوی از دو بازی داشته است. تیم الشارجه امارات معمولا با ترکیب ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کند. این تیم چند بازیکن بسیار خوب خارجی به تیم اضافه کرده است. بازی الشارجه با الوحدات را به‌صورت دقیق مشاهده کردم و متوجه شدم که الشارجه امارات تیمی است که در خط و ضد حمله بسیار خوب عمل می‌کنند، اما در دفاع ضعف‌هایی دارد. 

وی با بیان اینکه بازیکنان با سابقه تیم ملی کرواسی و کره جنوبی به ترتیب با نام کواچیچ و چویومین در خط دفاعی تیم الشارجه هستند، ادامه داد: بازیکن بسیار خوب در خط هافبک دفاعی عبدالباسط است که در سمت راست عثمان کامارا بازیکن ویژه‌ تیم محسوب می‌شود. باید بگویم کایو لوکاس فرناندس بازیکن خطرناکی است که پاس گل‌های خوبی می‌دهد. همچنین بازیکن شاخص آن‌ها در راس حمله که یکی از گلزنان به شمار می‌رود، پاکو آلکاسر است. در واقع سپاهان بازی بسیار آسانی در مقابل این تیم ندارد.

این کارشناس و پیشکسوت فوتبال افزود: سپاهان در بازی باید بتواند رابطه کایو لوکاس فرناندس با آلکاسر را قطع کرده و بسیار قوی بازی کند؛ بنابراین باید در منطقه‌های خود با دقت قرار بگیرند، چرا که آن‌ها می‌توانند با یک جای خالی به سرعت نتیجه دلخواه خود را کسب کنند.

چرخابی در پایان یادآور شد: تمرین‌های تیم سپاهان را از نزدیک مشاهده کردم و متوجه شدم که بازیکنان تیم سپاهان بسیار انگیزه خوبی دارند. بازی سپاهان در مقابل این تیم بسیار سخت است، اما معقتدم اتحادی که تیم سپاهان دارد می‌تواند با دست پر به خانه برگردد. همچنین تمرینات تیم اول به‌صورت سایه‌زنی و سپس با سرعت خوب و دوندگی‌های جدی ادامه پیدا کرد که مثمر ثمر است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403073022982
  • خبرنگار : 50653