فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام نودانشجویان موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان

قائم‌مقام موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان، یکم‌آبان ماه را آخرین مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی این موسسه اعلام کرد.

امین عطارزاده در گفت و گو با ایسنا استقبال پذیرفته‌شدگان از ثبت‌نام در این موسسه را خوب ارزیابی و اظهار کرد: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی این موسسه آموزشی از ۲۶ مهرماه آغاز شد و تا یکم آبان ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان در ۱۴ کدرشته کارشناسی دانشجو می‌پذیرد، عنوان کرد: این رشته‌ها شامل آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، روانشناسی، مشاوره، مهندسی معماری، مهندسی معماری داخلی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران و مهندسی برق است.

قائم‌مقام موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان گفت: از مزایای تحصیل در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان می‌توان به بهره‌مندی از وام‌های قرض الحسنه صندوق دانشجویان جهاددانشگاهی کشور و استفاده از مراکز درمانی جهاددانشگاهی اشاره کرد.

عطارزاده یادآور شد: همچنین دانشجویان پذیرفته‌شده، وارد زیست بوم علم و فناوری جهاددانشگاهی می‌شوند. این زیست بوم شامل چندین زیرشاخه از جمله بهره‌مندی از امکانات و دوره‌های مهارت‌آموزی و استفاده از امکانات مراکز TMC و ... است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403073022956
  • خبرنگار : 50300