خبرنگار لبنانی محور مقاومت:

راه مقاومت در مقابل استکبار تا امروز کمرنگ نشده و نخواهد شد

خبرنگار لبنانی محور مقاومت با بیان اینکه راه مقاومت در مقابل استکبار تا امروز کمرنگ نشده و نخواهد شد، گفت: باید به دختران امروز به عنوان مادران آینده که تربیت فرزندان را برعهده دارند، مادرانگی را یاد دهیم.

رباب مصطفی دوشنبه ۳۰ مهر در مراسم پاسداشت جنبش دانش‌آموزی و شهدای ۳۰ مهر ۵۷ در همدان با اشاره به سفر سران ایرانی در لبنان، اظهار کرد: سفر دکتر عراقچی و دکتر قالیباف به لبنان سه پیام متفاوت داشت که نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است و پیام دوم این است که ایران از هیچ کشوری هراسی ندارد و پیام سوم این است که ایران اجازه نمی‌دهد لبنان محاصره شود.

وی در رابطه با تعطیلی مدارس لبنان، افزود: شروع سال تحصیلی به تاخیر افتاده است و ۶۰ درصد مدارس به پناهگاه تبدیل شده است و آموزش آنلاین و خرید اینترنت برای خانواده‌ها سنگین شده و توانایی خرید اینترنت را ندارند.

رباب مصطفی با بیان اینکه باید پیام مکتب عاشورا را که فداکاری و استقامت است را به دختران انتقال دهیم، خاطرنشان کرد: دختران می‌توانند با ادامه تحصیل و محکوم کردن رژیم منحوس و قاب‌های نمایشی با حفظ خط و عمل به فرمایش شهدا، ادامه دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403073022949
  • خبرنگار :