جانشین فرمانده انتظامی فراجا در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی ایپاس:

خللی در تولید محصولات امنیتی و ایمنی نمی‌بینیم/ از تهدیدها فرصت ساختیم

جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور گفت: در این سال‌هایی که ما تحریم‌های ظالمانه را تجربه کردیم شرایطی ایجاد شد که شرکت‌های داخلی پای کار آیند و به کل کشورهای جهان این پیام را داد که می‌شود از تهدید، فرصت ساخت.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی با حضور در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی ایپاس افزود: نیروی انتظامی کشور ما یک وجه انتظامی و یک وجه پلیسی دارد. برقراری امنیت از مرز تا تمام شهرها نیازمند این است که از به روزترین امکانات و تجهیزات استفاده شود.

جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور ادامه داد: این نمایشگاه قدمت ۲۵ ساله دارد و به خاطر کرونا چندسالی برگزار نشد اما در اوایل ایجاد این نمایشگاه، تولیدات همگی برای خارج از مرزها بود اما خوشبختانه امسال بیشتر محصولات تولید داخل است که با سایر محصولات خارجی رقابت می کنند.

رضایی گفت: در پنج سال اخیر بیشتر تولیدات در داخل کشور انجام می شود که بسیار برای ما حائز اهمیت است.

وی افزود: پلیس در کشور ما از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است به همین جهت ما افتخار می کنیم که تابلوی پلیس مردم محور است که از آرمان انقلاب اسلامی بهره گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور ادامه داد: همه اقدامات ما در راستای جلب رضایت مردم و در نتیجه خداوند است. پلیس هوشمند در راستای مردم محوری، بر پلیس در سراسر کشور حاکم است و قصد پیشگیری از جرم دارد.

رضایی گفت: در سال‌هایی که تحریم‌های ظالمانه را تجربه کردیم شرایطی ایجاد شد که شرکت‌های داخلی پای کار آیند و به کل کشورهای جهان این پیام را داد که می‌شود از تهدید، فرصت ساخت و امروز کشور ما بر اساس نیاز، تمام خواسته‌های خود را تولید و تامین می کند.

وی افزود: امروز خللی در تولید محصولات امنیتی و ایمنی نمی بینیم بلکه رقابت با سایر کشورها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی را شاهد هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور خطاب به بنیاد تعاون ادامه داد: بر اساس مسائلی که به وجود می آید، تجهیزات و وسایل جدید در رصد پلیس قرار می گیرد. امروز به طور قطع عنوان می کنم در ماموریت‌های مختلف پلیس مانند مرزها، جاده‌ها و غیره از فرصت‌های بنیاد تعاون استفاده می‌کند که از تمام اقدامات انجام شده توسط این نهاد متشکرم.

رضایی گفت: خوشبختانه در بررسی‌های ما مشخص است که رضایت مندی مردم را هم دارا هستیم. امروز در مرزهای شرقی که گرفتار مشکلاتی از سوی منبع مواد مخدر هستیم از توانمندیهای این شرکتها و از محصولاتشان استفاده می کنیم. همچنین از سیستم‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف نیز استفاده می‌کنیم که بخشی از آنها در حال حاضر توسط پلیس تولید می‌شود.

وی خطاب به مهمانان خارجی افزود: امروز ما آماده انتقال تجربیات خود به سایر کشورها هستیم تا آرامش در جهان که جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی است، فراگیر شود. همه کشورهایی که امروز در این نمایشگاه حضور دارند و مرکز نظامی یا سیاسی دارند می‌توانند با پلیس ایران همکاری کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403073022915
  • خبرنگار : 71959

برچسب‌ها