معاون عمرانی استانداری ایلام:

زیرساخت‌های چندمنظوره مجتمع آستان قدس در مرز مهران ساخته می‌شود

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: زیرساخت چند منظوره برای مجتمع آستان قدس رضوی در مرز مهران احداث می‌شود.

«سعید هژبری» در این خصوص اظهار کرد: در طراحی و ساخت زیرساخت‌های اربعین کاربرد چند منظوره آن‌ها مد نظر بوده و این زیرساخت‌ها بستر مناسبی برای پشتیبانی از کاروان‌های راهیان نور هستند.

وی افزود: در همین راستا یادمان چند منظوره سه راهی جندالله در صالح آباد و موقعیت آیت‌الله حیدری در گلان بهسازی و توسعه داده شده است که دارای امکانات اقامتی، فرهنگی، سرویس‌های بهداشتی، فرهنگی و... است.

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: با مساعدت استاندار محترم ۱۰ هکتار زمین در اختیار آستان قدس رضوی جهت ایجاد مجموعه و مجتمع بزرگ فرهنگی در مقیاس کلان در مجاورت جاده منتهی به یادمان قلاویزان قرار داده شده است که بهترین زیرساخت برای استفاده کاروانهای راهیان نور خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت عمرانی استانداری ایلام، هژبری با بیان اینکه تلاش داریم زیرساختهای اربعین در طول سال هم مورد استفاده قرار بگیرد، عنوان کرد: این مجتمع ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که ۵۰ میلیارد آن تخصیص پیدا کرده و دارای ظرفیت اسکان بیش از ۵ هزار نفر، مسجد، آشپزخانه، رستوران، سردخانه و... در مقیاس صنعتی است که می تواند نقش مهمی در برگزاری اربعین حسینی و همچنین ارائه خدمات به کاروان‌های راهیان نور ایفا کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403073022909
  • خبرنگار :