بازدید سرزده استاندار از اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز۳۰ مهر ماه ۱۴۰۳ به‌صورت سرزده از اداره کل بهزیستی استان بازدید کرد، این بازدیدها در راستای احصای مشکلات و بررسی روند خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان در دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها به‌صورت میدانی انجام می‌شود.

یدالله رحمانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با بیان اینکه فلسفه شکل‌گیری دستگاه‌های اجرایی، در کنار حل مسائل اشتغال، سرمایه‌گذاری و تولید، رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم است، گفت: این مهم رسالتی است که همه دستگاه‌های اجرایی بر عهده دارند و باید در اولویت مدیران و سپس بدنه دستگاه اجرایی باشد.

وی افزود: ارزیابی نحوه رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های ارباب رجوع مردم و تذکرات لازم به مدیران مربوطه از اهداف بازدید سرزده از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان است.

رحمانی اظهار کرد: در بازدید از اداره کل بهزیستی استان با وجودیکه رضایت نسبی وجودداشت، اما برخی مسائل و مشکلات نیاز به تصمیم گیری در سطح کلان دارد و برخی مسائل را مدیران می‌توانند با دقت نظر بیشتر و با سرعت بیشتر در استان رسیدگی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مسایل و مشکلات برخی ارباب رجوع‌ها که حضور داشتند به صورت تصادفی بررسی و مسائل مشکلات آنها را در آینده توسط حوزه بازرسی استانداری پیگیری خواهد شد که مشکل آنها حل شده یا نه.

رحمانی تصریح کرد: همه مدیران دستگاه اجرایی باید اهتمام بر حل مشکلات مردم داشته باشند و دولت چهاردهم فرصتی است که باید رضایتمندی و امیدواری در بین مردم ایجاد شود. مدیران دستگاه‌های اجرایی در نوک پیکان این امر هستند و بدن دستگاه‌های اجرایی باید به این باور برسند که در خدمات رسانی به مردم تسریع داده شود.
 

وی ادامه داد: اصلی‌ترین نقش مدیران دستگاه‌های اجرایی مدیریت منابع انسانی است باید هم خود به این باور برسند که ما خدمتگزار مردم هستیم و هم این روحیه را به بدنه خود منتقل کنند. در دولت وفاق ملی باید همه مجموعه ها به خصوص دستگاه‌های اجرایی برای حل مسائل و مشکلات مردم دست در دست هم بدهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در این رابطه به مرور ارزیابی می‌شوند، در صورتی به خوبی عمل کنند تشویق می‌کنیم، اگر کم کاری باشد تذکر داده می‌شود و در صورتی که پس از تذکر اقدامی نشود برخورد اداری نیز انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، در جریان این بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ارباب رجوع های اداره کل بهزیستی گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات و مسائل آنها قرار گرفت و دستور پیگیری مشکلات آنها از جمله مشکل مسکن را داد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403073022859
  • خبرنگار :