امام جمعه مهران:

شهادت یحیی سنوار جبهه مقاومت را تقویت می‌کند

امام جمعه مهران گفت: شهادت یحیی سنوار، رهبر حماس، نه تنها اراده این جنبش برای مبارزه با رژیم صهیونیستی را تضعیف نمی‌کند، بلکه باعث تقویت جبهه مقاومت و عزم بیشتر حماس در برابر این رژیم منحوس خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سیدعبدالله امینی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صهیونیست‌ها و کشورهای غربی حامی آن‌ها به همراه رسانه‌های مزدور ادعا می‌کردند که این شهید بزرگوار در تونل‌ها مخفی شده است، اما وقتی تصویر پیکر مبارک او نشسته بر مبل و با دستان بریده در میان ویرانی‌ها منتشر شد، شجاعت رهبران مقاومت را به جهانیان نشان داد.

امام‌ جمعه مهران ادامه داد: شهید یحیی سنوار همانند شهید نصرالله برای خدا جنگید و برای خدا نیز شهید شد که رحمت و مغفرت الهی بر او باد. ما ملت امام حسین (ع) هستیم و شهادت در راه خدا را افتخار می‌دانیم، شجاعت از شاخصه‌های مردان و زنان مقاومت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی همچنین به وضعیت جنگی میان رژیم صهیونیستی و لبنان اشاره کرد و گفت: در شرایطی که رژیم خبیث صهیونیستی تنش‌ها را به اوج خود رسانده و تمام راه‌های زمینی و هوایی را بر لبنان بسته است، مسئولان ارشد کشور ما، از جمله وزیر خارجه و رئیس محترم مجلس، شجاعانه به این کشور سفر کردند.

وی افزود: خصوصاً رئیس مجلس که شخصاً در هدایت هواپیما شرکت کرده و از بالای ناوچه رژیم صهیونیستی عبور کرده، به لبنان رفت و در روز روشن به شهدای ضاحیه، از جمله سید حسن نصرالله و شهید نیل‌فروشان ادای احترام کرد.

امام‌ جمعه مهران خاطرنشان کرد: اقدام شجاعانه وزیر امور خارجه و رئیس مجلس ایران اسلامی در سفر به لبنان به قدری جسورانه بود که دنیا را شوکه کرد این نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران هرگز از حمایت جبهه مقاومت دست نخواهد کشید و تهدیدهای صهیونیستی تنها یک بلوف سیاسی است. 

وی تصریح کرد: اگر کوچک‌ترین غلطی از سوی آنها صورت گیرد، جنگی جهانی رخ خواهد داد که طرف بازنده‌اش آمریکایی‌ها خواهند بود و دیگر اثری از صهیونیست‌ها بر روی کره زمین باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403073022858
  • خبرنگار : 71299