الیکا جان نفس بگیر!

الیکا عبدالرزاقی در برنامه «جوکر» حضور برجسته‌ای داشته است. او در این برنامه تعامل خوبی با سایر شرکت‌کنندگان داشت و با اجرای خود سعی کرد مخاطب را از خودش تا حدودی راضی نگه دارد تا بازهم حضور تکراری او در یک رئالیتی شوی دیگر به چشم نیاید.

به گزارش ایسنا، روزنامه خراسان در یک مطلب به نقد فصل جدید «شام ایرانی» پرداخت و یکی از نکات مهمی که در این نقد مورد توجه قرار گرفت حضور فعال الیکا عبدالرزاقی در برنامه‌های نمایش خانگی بوده است.

این روزنامه نوشت: فصل جدید «شام ایرانی» پس از چهارسال، از دیروز به نمایش خانگی آمد و دور جدید رقابت چهره‌ها در این مهمانی شام آغاز شد. ساختار کلی مسابقه مانند سابق است، اما جزئیات آن تغییراتی کرده که بعضی از این تغییرات به نفع «شام ایرانی» بوده و بعضی اتفاقات جدید نیز نتیجه مثبتی به همراه نداشته است.

یکی از نقاط ضعف مسابقه در قسمت اول، تلفیق بازی مافیا با «شام ایرانی» بود. در بخشی از قسمت اول زمانی که مهمانان دور هم جمع شدند، امیرعلی نبویان در نقش راوی و مجری مسابقه مافیا فرورفت و شرکت‌کنندگان مسابقه با هم مافیا بازی کردند. «شام ایرانی» مسابقه مستقلی است و بازی مافیا نیز تا به حال در قالب مسابقات مختلف تولید شده و مخاطب بارها شاهد این بازی بوده است، بنابراین لزومی ندارد در مسابقه‌ای مانند «شام ایرانی» نیز بازی مافیا انجام شود.

در فصل جدید «شام ایرانی» علاوه بر شرکت‌کنندگان، دو داور حرفه‌ای نیز پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر را ارزیابی می‌کنند و به میزبان امتیاز می‌دهند. از آن‎جایی که ممکن است شرکت‌کنندگان به دلیل رفاقت، دوستی، فضای سرگرم‌کننده مسابقه و از همه مهم‎تر نسبت خانوادگی با میزبان، بسیار خوش‎بینانه امتیاز بدهند و در نتیجه رقابتی ایجاد نشود، حضور داور در «شام ایرانی»، این رقابت را جدی و چالش‌برانگیز می‌کند. البته ناگفته نماند که از این ایده به درستی در مسابقه استفاده نشد. در حالی که مهمانان برای صرف شام دور میز نشسته بودند، دو داور مسابقه در فضای نشیمن حضور داشتند. حضور داوران در فضای نشیمن و غیر از یک فضای مستقل و مخصوص، آن هم در حالی که مهمانان دور میز سرگرم معاشرت خودشان بودند، مانند یک وصله نچسب بود!

 اما نکته پررنگ این برنامه حضور الیکا عبدالرزاقی است که این روزها بسیار فعال ظاهر شده و در بسیاری مسابقات و رئالیتی شوها حضور پررنگی دارد.

مسابقه «شام ایرانی» هم مانند بسیاری از برنامه‌ها و مسابقات دیگر، ترکیب جدید و متفاوتی از شرکت‌کنندگان نداشت، اما بیشتر از همه حضور تکراری الیکا عبدالرزاقی در مسابقه به چشم می‌آید. این بازیگر اواخر سال ۱۴۰۲ با مسابقه «اسکار» در نمایش خانگی دیده شد و امسال با فصل سوم مسابقه مافیایی «پدرخوانده» در این مدیوم دیده شد. او به تازگی با مسابقه «جوکر» نیز در نمایش خانگی حاضر بود و حالا با «شام ایرانی» بازگشته است.

به بهانه حضور الیکا عبدالرزاقی در فصل جدید «شام ایرانی» به فعالیت‌های اخیر او می‌پردازیم که نکات جالبی را به همراه دارد: 

اسکار

«اسکار» نام برنامه‌ای است که توسط مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی منتشر شد، الیکا عبدالرزاقی از جمله شرکت‌کنندگان این برنامه بود که یکی از سکانس‌های مهم حضور الیکا عبدالرزاقی در این برنامه، سوال نکته‌دار مهران مدیری از او بود. مهران مدیری از الیکا در رئالیتی‌شوی اسکار پرسید: با چقدر پول حاضری فیلم یا ( نمایش) بد بازی کنی؟

این سوال مهران مدیری البته به‌نظر یک شوخی می‌رسد، این روزها اگر خواهان تماشای هر برنامه یا رئالیتی شوی ایرانی باشید، عبدالرزاقی پایه ثابت هر کدام از این برنامه‌هاست، پس سوال مهران مدیری از این بازیگر چندان هوشمندانه به نظر نمی‌رسد!

پدر خوانده

الیکا عبدالرزاقی در برنامه «پدرخوانده» به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان حضور داشت. این برنامه یک مسابقه مافیایی بود که بر پایه نقش‌آفرینی و استدلال برای کشف هویت‌های مخفی طراحی شد. 

عبدالرزاقی در طول اجرای این برنامه سعی داشت رفتار «کولی» داشته باشد تا از انتقادات احتمالی فرار کند.

 ارتش سری

الیکا عبدالرازقی هم چنین یکی از بازیگران سریال "ارتش سری" بود. این برنامه که از شبکه‌های ایرانی پخش می‌شود، به موضوع جاسوسی و ماجراجویی در دوران جنگ می‌پردازد و داستان افرادی را روایت می‌کند که درگیر فعالیت‌های مخفیانه در جنگ هستند. بازی الیکا عبدالرازقی در این برنامه به عنوان یکی از نقش‌های پررنگ مورد توجه قرار گرفته است.

جوکر 

الیکا عبدالرزاقی در برنامه «جوکر» حضور برجسته‌ای داشته است. او در این برنامه تعامل خوبی با سایر شرکت‌کنندگان داشت و با اجرای خود سعی کرد مخاطب را از خودش تا حدودی راضی نگه دارد تا بازهم حضور تکراری او در یک رئالیتی شوی دیگر به چشم نیاید.

اینها چند مورد از حضور الیکا عبدالرزاقی در رئالیتی شوها بود. ارتباطات اجتماعی قوی الیکا عبدالرزاقی با اهالی رسانه و فیلم‌سازان باعث شده که او را در نقش های مختلفی در رئالیتی شوها ببینیم و طنز هوشمندانه و از پیش فکر شده باعث شده توجه مخاطب را از حضور تکراری خود در برنامه ها پرت کند.

البته حضور او در رئالیتی شوها همیشه هم بی حاشیه نبوده، چندی پیش امین زندگانی همسر الیکا در یک برنامه تلویحا از انتقاد مردم از حضور او و طرز برخورد او در رئالیتی شوها پرده برداشت و گفت به‌خاطر همسرش « بی‌غیرت» خطاب شده!

مسلم است بسیاری از انتقادات تند و بی پرده در خصوص این بازیگر صحیح نیست، اما بهرحال الیکا عبدالرازقی همچنان به دور از توجه به حواشی در کانون دید مخاطبین قرار دارد و به خاطر ارتباطات خوب با فیلم‌سازان همچنان در حال قرارداد برای پروژه های جدید خود است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1403073022852
  • خبرنگار :