درخشش مقاله دانش‌آموخته دانشگاه علوم پایه زنجان در کسب رکورد دانلود در انتشارات وایلی

مقاله نوآورانه امید پورشیانی، دانش‌آموخته دکتری شیمی آلی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، با همکاری بابک کریمی و پروفسور ورنر تیل، در ۹ ماه گذشته بیش از ۵۰۰ بازدید و دانلود در وب‌سایت انتشارات وایلی داشته و مورد توجه گسترده پژوهشگران قرار گرفته است.

مقاله تحقیقاتی امید پورشیانی، دانش‌آموخته دکتری شیمی آلی دانشگاه همراه دکتر بابک کریمی، استاد دانشکده شیمی، و پروفسور ورنر ریچارد تیل از دانشگاه کایزرزلاترن آلمان، در مجله ChemCatChem در سال ۲۰۲۴ منتشر شد و در بازه زمانی ۹ ماه گذشته بیش از ۵۰۰ بازدید و دانلود در وب‌سایت انتشارات وایلی داشته است.

این مقاله تحت عنوان «Perfluoroalkyl/Rose Bengal Functionalized Janus Silica Nanoparticles for Photocatalytic Transformations with Singlet Oxygen» به ارائه روشی نوین پرداخته است که طی آن نانوذرات جانوس عامل‌دار با پرفلوئوروآلکیل و رز بنگال سنتز شده‌اند.

این نانوذرات عملکرد فوق‌العاده‌ای در تولید اکسیژن یگانه و واکنش‌های فوتوشیمیایی از خود نشان داده‌اند و به دلیل اهمیت و نوآوری در تبدیل‌های شیمیایی، توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

این پژوهش حاصل همکاری گروه بابک کریمی و پروفسور ورنر تیل بوده است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند لینک مقاله را در وب‌سایت وایلی قرار دارد، دانلود کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403073022844
  • خبرنگار : 50167