بهره‌مندی مشتریان مخابرات از سرویس ثبت مشاغل ۱۱۸

‌مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: سرویس ثبت مشاغل سامانه ۱۱۸ مخابرات امکانات مناسبی جهت معرفی صاحبان کالا و خدمات فراهم می‌آورد.

نبی اله شمسی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مزایای استفاده از سرویس ثبت مشاغل سامانه ۱۱۸ بیان کرد: صاحبان کالا و خدمات می‌توانند با ثبت شماره تلفن و مشخصات کسب و کار خود صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند شماره تلفن همراه خود را همچون تلفن ثابت در سامانه اطلاعات تلفنی ۱۱۸ ثبت کنند و راه ارتباط مشتریان را با سرویس‌ها و خدمات خود آسان کنند.

وی افزود: به منظور مساعدت به بخش تولید و تسهیل در روند معرفی صاحبان کسب و کار و دارندگان مشاغل و صنایع، خدمت جدید ‌«ثبت مشاغل‌» در سامانه ۱۱۸ ایجاد شده و صاحبان مشاغل می‌توانند برای بهره‌برداری از این سرویس جدید، با مراجعه به مراکز امور مشترین شهرستان‌ها و عقد قرارداد، نسبت به ثبت شماره تلفن همراه یا ثابت کسب و کار خود اقدام کنند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان ضمن تشریح اقدامات لازم برای ثبت شماره همراه مشاغل توسط مشتریان در سامانه ۱۱۸ اظهار کرد: کلیه صاحبان کسب و کار با ارائه پروانه فعالیت، جواز کسب و یا مجوزهای معتبر می‌توانند به امور مشتریان مخابرات مراجعه کنند.

وی گفت: معرفی بهتر کسب و کارها و رقابتی‌تر شدن بیشتر بازار در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان و رضایتمندی بیشتر آنها با ثبت مشخصات و شماره تلفن در سامانه ۱۱۸ مخابرات انجام و با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در تکنولوژی‌های ارتباطی، سامانه ۱۱۸ همچنان به عنوان یک مرجع قابل اطمینان برای دریافت اطلاعات مفید مورد استفاده قرار می گیرد.

وی نحوه محاسبه تعرفه ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸ را تشریح و گفت: هزینه معرفی اطلاعات صاحبان مشاغل، صنوف و شرکت‌ها در سامانه ۱۱۸، برروی صورت حساب تلفن ثابت محاسبه خواهد شد و در کلانشهرها با سایر شهرها متفاوت است.
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403073022840
  • خبرنگار : 50176

برچسب‌ها