ثبت‌نام «سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی» در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان ثبت‌نام مرحله استانی «سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» در استان خبر داد.

سیروس رضایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز فراخوان ثبت‌نام مرحله استانی «سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران»، اظهار کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هرساله با شعار مناظره، فرصتی برای یادگیری به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد بستری برای کمک به توسعه فرهنگ گفت‌وگو، تولید علم و اندیشه دینی، تقویت روحیه حق و حق‌طلبی و ...  در دانشجویان و مهیا کردن فرصتی برای آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و باورپذیر برای دانشجویان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام مرحله استانی مسابقات ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان‌ماه است، گفت: ثبت‌نام به صورت حضوری و مجازی بوده و دانشجویان می‌توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، واقع در دانشگاه شهرکرد جنب دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین و یا به دفاتر معاونت فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان مراجعه کنند، همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۸۳۲۳۲۰۳۲۳ تماس و یا از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۸۹۲۹۰۲۳ اطلاعات لازم را کسب کنند.

رضایی یادآور شد: با تکمیل ثبت‌نام، فرایند آماده‌سازی گروه‌های شرکت‌کننده آغاز خواهد شد که شامل کارگاه‌های «توجیهی مسابقات مناظره» و «کارگاه‌های آموزشی» است، پس از آشنایی با روند مسابقات، گروه‌ها گزاره‌های پیشنهادی را برای اعلام موضع دریافت می‌کنند که پس از تکمیل آن، جدول رقابت‌ها آماده و در اختیار گروه‌ها قرار می‌گیرد. 

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسابقات نیمه اول آذرماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مرحله استانی_ دانشگاهی، تیم برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403073022814
  • خبرنگار : 50123