سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان:

۴ روستای هدف گردشگری در بروجرد وجود دارد

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بروجرد گفت: ۴ روستای هدف گردشگری در شهرستان وجود دارد.

مهدی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۵ روستای دیگر در بروجرد در دستورکار هدف گردشگری قرار دارد که آنها نیز به روستاهای هدف گردشگری اضافه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از روستاهای شهرستان قابلیت گردشگری و بومگردی را دارند که می‌توانند این راستا معرفی شوند و از ظرفیت آنها برای جذب گردشگر استفاده کرد.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بروجرد اضافه کرد: توسعه گردشگری روستایی می‌تواند نقش مهمی در تجدید حیات روستاها، ایجاد اشتغال و درآمد برای روستاییان و در نهایت توسعه کشور به طور اعم و توسعه روستایی به طور اخص داشته باشد.

گودرزی بیان کرد: اجرای طرح روستای هدف گردشگری در روستاهای استان زمینه‌ساز ایجاد اشتغال، درآمدزایی، رضایت گردشگر و حفظ محیط زیست است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و وجود روستاهای بکر در شهرستان سرمایه گذاری در روستاهای هدف گردشگری امری لازم و ضروری است که به توسعه منطقه و شکوفایی و رونق اقتصادی در این مناطق منجر می شود.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بروجرد تصریح کرد: روستاهای بروجرد نه‌تنها مکان‌هایی با طبیعتی زیبا و چشم‌نواز هستند؛ بلکه آب و هوای خوب و مطلوب آن‌ها نیز روح و جان شما را تازه می‌کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403073022813
  • خبرنگار : 50175