نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

سیاست پیشگیری از تخلفات توسط اداره کل دیوان محاسبات استان امیدوارکننده است

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سیاست پیشگیری از تخلفات و تلاش برای اصلاح روند توسط اداره کل دیوان محاسبات استان امیدوارکننده است.

آیت‌الله مصطفی محامی امروز در دیدار سرپرست و جمعی از کارکنان اداره کل دیوان محاسبات استان عنوان کرد: نشاط کاری حاکم در مجموعه دیوان محاسبات استان نشأت گرفته از مجموعه همکاران و همچنین مدیریت مجموعه است که توانسته‌اند این نشاط را به یکدیگر منتقل کنند و با احساس مسئولیت، امید به تاثیرگذاری و همت بلند در تلاش هستند که چنین روحیاتی جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه زاهدان سیاست پیشگیری از تخلفات و تلاش برای اصلاح روند توسط اداره کل دیوان محاسبات استان را امیدوارکننده دانست و افزود: باید مشکلات و چالش‌ها را طبقه‌بندی کرد چرا که ممکن است در برخی دستگاه‌ها کار با تذکر و هشدار دیوان محاسبات اصلاح و از هدر رفت سرمایه جلوگیری شود اما در مواجهه با چالش‌های بزرگتری که هشدارهای دیوان محاسبات اثرگذار نبوده باید هر سال روی چند مورد مهم متمرکز شده و تا گام آخر کار را پیگیری کنید و اگر بتوانید این کار را انجام دهید احساس تاثیرگذاری و اثربخشی خواهید داشت.

وی ادامه داد: در مواردی مشکلات ناشی از مسئول مستقیم دستگاه می‌باشد و این مایه تعجب است که علیرغم تخلفات در سال‌های متمادی همچنان برخی در مسئولیت خود باقی هستند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به گزارش‌های ارائه شده از سوی دیوان محاسبات تصریح کرد: در گزارش‌ها تصویر سازی چالش‌ها و برخی اقدامات صورت گرفته اشاره شده اما کار اصلی این است که راه حل مشکلات را پیدا کرده و در صدد حل هر کدام از آن‌ها تلاش کنیم.

همچنین در ابتدای این دیدار امین حسین زاده سرپرست دیوان محاسبات استان نیز گزارشی از اعمال نظارت های موثر این نهاد نظارتی و تاثیر آن بر مقابله با تخلفات و کاهش هدر رفت سرمایه در دستگاه های اجرایی استان ارائه کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403073022747
  • خبرنگار :