مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان:

خیرین مدرسه‌ساز بازوی توانمند آموزش‌وپرورش هستند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستات گفت: خیرین مدرسه‌ساز بازوی توانمند آموزش‌ و پرورش هستند.

یونس بهاروند امروز (۲۹ مهرماه) در مراسم افتتاح مدرسه سه کلاسه امام حسین (ع) شهرستان الشتر، با قدردانی از رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان، اظهار کرد: ایشان در پیگیری جذب خیرین و منابع غیردولتی برای مدارس پیشتاز هست.

وی با تقدیر از نقش خیرین مدرسه‌ساز یادآور شد: خیرین مدرسه‌ساز بازوی توانمند آموزش‌وپرورش هستند و با اقدام خیرخواهانه خود زمینه تحصیل دانش‌آموزان این دیار را فراهم می‌کنند.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه تعلیم و تربیت در کشورهای دنیا مسئله اول آن‌ها است، تصریح کرد: دانش‌آموزان امانت‌هایی در دست ما هستند و خدمت به آنان و جامعه فرهنگیان افتخاری بزرگ است.

بهاروند بیان کرد: همه ما بایستی در راستای شعار عدالت آموزشی گام برداریم تا به اهداف عالیه مورد نظر دست یابیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای علم‌آموزی محدودیتی وجود ندارد خطاب به دانش آموزان گفت: تنها وظیفه شما آینده‌سازان ایران اسلامی تحصیل علوم است چراکه فعالیتی مهمتر از آموزش و درس خواندن نیست و با مطالعه بیشتر می‌توانیم جامعه پویاتر بسازیم.

علی محمد رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان نیز در این مراسم، گفت: از شما که از این پس از این فضای آموزشی استفاده می‌کنید تقاضا دارم کار این خیر ارزشمند را به یاد داشته باشید و هرکدام از شما که در آینده به جایگاهی خواهید رسید مدارسی استاندارد برای تحصیل دانش آموزان به آموزش‌وپرورش تحویل دهیم. 

در این مراسم  سرودهای حماسی توسط دانش آموزان به‌صورت زنده، گروه موسیقی آئینی سنتی گرین، در این آیین اجرا شد. این مدرسه سه کلاسه با مشارکت پزشک خوشنام این استان امیر جوانبخت ساخته شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072922649
  • خبرنگار : 50176