نتایج هفته چهارم والیبال/ عطایی برد، شهداب باز هم باخت، باران دردسرساز شد!

هفته چهارم لیگ برتر والیبال با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی همراه بود.

به گزارش ایسنا، هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان یکشنبه، ۲۹ مهر ماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، یزد، سیرجان، نور و مشهد پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان ایرانیان که مدافع عنوان قهرمانی هستند، به مصاف چادرملو اردکان رفتند. رویارویی بهروز عطایی با علیرضا طلوع‌کیان که دستیارش در تیم ملی بود و اکنون سرمربی تیم اردکانی است از نکات جالب این دیدار بود. هر دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که هفته گذشته مقابل رقبای خود شکست خوردند و امروز به دنبال جبران نتیجه بودند. این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک  (۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۹، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۵) سیرجان به پایان رسید.

شهداب یزد، ‌نایب قهرمان فصل قبل که هفته گذشته برابر شهرداری ارومیه نتیجه را واگذار کرد و تا پیش از هفته چهارم با یک برد و یک باخت در رتبه دهم جدول قرار داشت، امروز میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود که سه بر یک با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۲ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۳ بر ۲۵ شکست خورد.

در یکی از دیدارهای این هفته دو تیم مهرگان نور و پاس گرگان به مصاف هم رفته‌اند که مهرگان در سالن امام خمینی میزبان پاس بود. در حالی که تنها دو امتیاز از این دیدار سپری شده بود، بارش شدید باران باعث توقف مسابقه شد؛ چرا که سقف سالن سوراخ بوده به همین دلیل زمین مسابقه خیس و بازی متوقف شد تا زمین آماده برگزاری بازی شود.

نتایج هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان به شرح زیر است:

سایپا تهران صفر - ۳ صنعتگران امید
۲۲ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵

شهداب یزد ۱ - ۳ گیتی‌پسند اصفهان
۲۵ بر ۲۰، ۲۲ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۳ بر ۲۵

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ - ۱ چادرملو اردکان
۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۹، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۵

مهرگان نور ۲ - ۳ پاس گرگان
۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۴ و ۱۳ بر ۱۵

سپهر صدرا مشهد ۳ - ۱ مس رفسنجان
۲۷ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱

پیکان تهران ۳ - ۲ طبیعت
۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱، ۲۲ بر ۲۵، ۱۶ بر ۱۴

این خبر به‌روزرسانی شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403072922615
  • خبرنگار : 71613