استاندار آذربایجان شرقی:

فراجا نقش مهمی در تأمین امنیت سرمایه‌گذاری دارد

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فراجا نقش مهمی در تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در استان دارد، گفت: نفس حضور پلیس در بین مردم باید آرامش‌بخش باشد.

بهرام سرمست امروز در دیدار فرماندهان فراجای استان با وی افزود: فراجا همیشه کف میدان است و همین ارزش کار شما را دوچندان می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه امروز ما توفیق خدمت در استانی را پیدا کرده‌ایم که خاستگاه آقای رئیس‌جمهور است، اضافه کرد: آذربایجان ویژگی‌های متفاوتی با دیگر استان‌های کشور دارد که در انجام مأموریت‌های فراجا باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: احساس امنیت در مأموریت‌های فراجا مهم‌تر از خود امنیت بوده و با هر عامل مخل آن باید به جد مقابله شود.

سرمست بیان کرد: ارتقای سطح امنیت سرمایه‌گذاری برای جبران عقب‌ماندگی‌های استان اهمیت ویژه دارد تا سرمایه‌های استان به مناطق دیگر مهاجرت نکنند؛ اتفاقی که مواردی از آن در سال‌های گذشته روی داده است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: استان ما محور توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای دیگر شده و بار اصلی این مسئولیت بر دوش اعضای شورای تأمین به‌ویژه فراجاست.

وی بر لزوم هم‌افزایی و تلاش برای جلب رضایت حداکثری شهروندان توسط نیروهای خدوم‌ فراجا تأکید کرد و گفت: بار هر گونه سهل‌انگاری در انجام مسئولیت سازمان‌های دیگر بر دوش فراجاست.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: نفس حضور پلیس باید مایه آرامش برای شهروندان باشد و در برخورد با مردم کرامت انسانی آنان حفظ شود.

وی اضافه کرد: امروز هر چقدر اصطکاک پلیس با مردم کمتر شود، مردم حس رضایت بیشتری خواهند داشت؛ تحقق این مهم نیازمند به‌روز سازی ساختار پلیس است.

سرمست ادامه داد: مردمی کردن پلیس و به‌تبع آن امنیت از راه ارتقای سطح آموزش‌ها در این نهاد، ضرورت امروز جامعه است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با تأکید بر اینکه دغدغه معیشتی نیروی پلیس نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: مولدسازی در استان ما خوب جا نیفتاده و سازمان‌ها عملکرد مناسبی در این بخش ندارند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072922590
  • خبرنگار :

برچسب‌ها