ارائه گزارش رئیس دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون اصل نود

سخنگوی کمیسیون اصل نود از ارائه گزارش رئیس دانشگاه فرهنگیان در این جلسه و بررسی مشکلات این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی کشوری در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در ابتدا گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سنجش ادراک و تجربه مردم از فساد در بخش عمومی بررسی شد. در این پژوهش نظر اقشار مختلف مردم در رابطه با فساد در بخش عمومی مورد بررسی قرار گرفته است. 

وی اضافه کرد: در نهایت مقرر شد که ما بتوانیم یک تبادل اطلاعاتی با کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مورد طرز کار مراکز افکارسنجی دستگاه‌های مختلف داشته باشیم تا کمیسیون اصل نود بتواند از این طریق اطلاعات دقیق تری در رابطه با سنجش ادراک و تجربه مردم از فساد در بخش عمومی به دست آورد.

کشوری با اشاره به حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان در جلسه کمیسیون اصل نود گفت: رئیس دانشگاه فرهنگیان توضیحی درباره کارکردهای دانشگاه فرهنگیان، دغدغه‌های این دانشگاه در حوزه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بیان کرد و اینکه در بخش سخت افزاری و مکان‌های آموزشی و پژوهشی دچار مشکلات عدیده‌ای هستند.

وی ادامه داد: مباحثی درباره پیشرفت های دانشگاه فرهنگیان مطرح شد به ویژه اینکه گفته شد دانشجوهایی که در این دانشگاه جذب می‌شوند، در ادامه می‌توانند در این دانشگاه هم تدریس کنند.

کشوری در پایان گفت: اعضای کمیسیون اصل نود مجلس اعلام آمادگی برای‌ حل مشکلات عدیده‌ سخت افزار و به لحاظ ساختاری کردند که با تعامل با مجمع خیرین و تعامل با خیرین  بسیاری از این مشکلات را رفع کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403072922586
  • خبرنگار : 71234