مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

شهدا توفیق شهادت را تصادفی کسب نکرده‌اند

مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: شهدا توفیق شهادت را تصادفی کسب نکردند، آزمون‌ها پشت سر گذاشتند و پس از مراحل خالص‌سازی، به مقام والای شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان امروز (یکشنبه، ۲۹ مهر ماه) در شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و آیین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» که در مصلای خاتم الانبیا (ص) زنجان در حال برگزاری است، با اشاره به علاقه خاص زنجانی‌ها به حضرت ابوالفضل العباس (ع) که زبانزد خاص و عام است، اظهار کرد: در دفاع مقدس زنجانی‌ها افتخار آفریدند و ۳۵۰۰ گل به گلستان انقلاب تقدیم کردند که یکی از آنها شهید احمد یوسفی است که با شناخت او باید با تمام وجود در مقابلش تعظیم کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید وقتی در راه خدا شهید شد بالاتر از آن مقام، جایگاهی نیست، افزود: هیچ قطره‌ای در دنیا محبوب‌تر از خونی که در راه خدا ریخته می‌شود، نیست.

او با بیان اینکه به فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهید قبل از شهادت باید شهادت‌گونه زندگی کند، گفت: همسر شهید یوسفی به زیبایی این نکات را در زندگی‌نامه شهید یوسفی بیان کرده و نویسنده آن را به نوشته تحریر درآورده است.

مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه خدمت در منزل و احترام به خانواده از سجایای اخلاقی شهید یوسفی بوده که در کتاب «پاییز آمد» به آن اشاره شده است، افزود: شهیدان علاوه بر اینکه به بندگان خداوند علاقه‌مندند این محبت را اظهار می‌کنند و در این کتاب این نکات بسیار برجسته عنوان شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072922534
  • خبرنگار : 50160