سخنگوی گردان‌های القسام: عملیات بحرالمیت چشم‌انداز جبهه امیدوارکننده اردن را تقویت کرد

سخنگوی نظامی گردان‌های القسام با اشاره به عملیات ۲ اردنی در بحرالمیت علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد این عملیات بار دیگر چشم اندازهای امیدوارکننده جبهه اردن را تقویت کرد.

به گزارش ایسنا، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اختصاصی در پایگاه اینترنتی القسام تأیید کرد، رهبری القسام گزارش‌های عملیات بحرالمیت را دریافت کرده است. عملیاتی که بار دیگر چشم اندازهای امیدوارکننده جبهه اردن را تقویت کرد.

وی افزود شهیدان «حسام ابوغزاله»  و «عامر قواس» از قهرمانان عملیات طوفان الاقصی هستند و با الگوی الهام بخش برای مفاخر اردن و عشائر آزاده آن خواهند بود که دارای مواضع و دلاوری‌های برجسته‌ای هستند.

۱۸ اکتبر ۲۰۲۴، دو شهید اردنی عامر قواس و همرزمش حسام ابوغزاله از مرز اردن به اراضی اشغالی فلسطین نفوذ کرده و در نزدیکی منطقه «عین جدی» در بحر المیت با نظامیان اشغالگر درگیر شدند و سربازان دشمن را کشته و زخمی کردند.

عملیات بحرالمیت دومین عملیات قهرمانان اردن به شمار می‌رود. قبل از آن هم ۸ سپتامبر ۲۰۲۴ شهید ماهر الجازی عملیات تیراندازی را در گذرگاه الکرامه انجام داد که در آن ۳ نظامی صهیونیست کشته شدند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072922518
  • خبرنگار : 71592