مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خبر داد:

اجرای طرح «سفارتخانه مقاومت» در مدارس همدان

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: طرح سفارت خانه مقاومت با عنوان «هر مدرسه یک سفارتخانه و هر دانش‌آموز یک سفیر مقاومت» در مدارس همدان شکل گرفته، در این ایده مدارس ما به عنوان یک پایگاه و دانش آموزان ما به عنوان سفیر مقاومت رویداها و کنش هایی را در سطح مدرسه دارند.

حجت الاسلام رضا غلامی روشن  اظهار کرد: در شرایط فعلی انقلاب اسلامی و در حرکت به سمت قله‌های جبهه حق و نظم نوینی که در عالم شکل می‌گیرد و آن نظم نوین با محوریت دین مبین اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی است، امروز گفتمان مقاومت از مهمترین رویکردهایی است که باید در محورها و موضوعات مختلف زندگی تبیین و نهادینه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: به همین منظور، گفتمان مقاومت و کنشگری دانش‌آموزان با هدف نقش‌آفرینی دانش‌آموزان انقلاب اسلامی با دانش‌آموزان جبهه مقاومت و برای همدردی و ارتباط و پیوند دانش‌آموزان انقلاب اسلامی و دانش‌آموزانی که در اقصی نقاط عالم در محور مقاومت جبهه حق و باطل ایستادگی می‌کنند و خط مقدم جبهه حق را نگه داشته‌اند ایده سفارتخانه مقاومت در مدارس شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در گام نخست و شروع طرح ۳۲ مدرسه استان همدان در این طرح به عنوان سفارت‌خانه مقاومت شرکت دارند.

حجت الاسلام غلامی روشن اضافه کرد: از جمله برنامه‌های این طرح برگزاری و تشکیل گروه‌های سرود با مضامین دانش‌آموزان جبهه مقاومت، از جمله سرود «آی دنیا» بوده  که در حال برگزاری و اکران در این مدارس است.

وی به راه‌اندازی پویش اسباب‌بازی در این طرح از سوی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: در این پویش دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اسباب بازی‌های بلااستفاده و نو خود را جمع‌آوری کردند و با تعاملی که با چند اسباب بازی فروشی صورت گرفته تحویل می‌دهند که هزینه این اسباب بازی‌ها به جبهه مقاومت کمک می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: برگزاری مسابقات، عکس نوشته، نقاشی و برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله برنامه‌های این طرح است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان همدان، وی افزود: مدیرانی که تمایل دارند به این طرح و رویداد  بپیوندند و مدرسه خود را به عنوان سفارت خانه مقاومت معرفی و دانش آموزان را به این طرح هدایت کنند که می‌توانند از طریق  لینک زیر  https://sadraorg.ir/sefarat-moghawemat/ ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403072922510
  • خبرنگار : 50037