هدیه گردان‌های القسام به شهید السنوار

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس امروز یکشنبه تصاویری از انهدام یک تانک صهیونیستی با بمبی قوی را در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه منتشر کرد و این عملیات را به شهید «یحیی السنوار» رهبر حماس در نوار غزه هدیه کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، طبق تصاویر منتشر شده، گردان‌های القسام تانک صهیونیستی از نوع مرکاوا را روز جمعه ۱۸ اکتبر مورد هدف قرار داد.

در این تصاویر، تعدادی از نظامیان القسام دیده می‌شوند که در حال آماده کردن بمبی هستند که از مهمات منفجر نشده خود ارتش رژیم صهیونیستی است و روی آن می‌نویسند: «کالای شما به خودتان بازگشت... گردان‌های القسام» و بعد یکی از نیروها این بمب را در یکی از مناطقی که پیش‌بینی می‌شود تانک از آنجا رد خواهد شد، کار گذاشت.

پس از رصد ورود تانک و پیش از فشار دادن دکمه انفجار، عامل عملیات گفت: از اردوگاه جبالیا... این عملیات را به رهبر مجاهد یحیی السنوار (ابوابراهیم) هدیه می‌کنیم که با شوق به لقاءالله پیوست.

در این تصاویر اصابت مستقیم تانک صهیونیستی و انفجار آن مشاهده می‌شود.

از زمان شروع عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در ۲۷ اکتبر، گردان‌های القسام در نوار غزه، عملیات خود علیه نیروهای اشغالگر و تجهیزات آنها را مستند می‌کند و در تصاویر ضبط شده جزئیات زیادی از عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی دیده می‌شود.

گردان‌های القسام همچنین علیه ارتش اشغالگر کمین می‌کنند و از این طریق تاکنون خسارات جانی و مالی سنگینی برجای گذاشته‌اند.

همچنین گردان‌های القسام یک بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی را با راکت یاسین۱۰۵ در غرب اردوگاه جبالیا هدف قرار داد.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با راکت سنگین تجمع سربازان دشمن صهیونیستی را در محور نتزاریم هدف گرفت.



انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072922495
  • خبرنگار : 71592