مدال برنز در دستان بانوی تکواندوکار گلستانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی نوجوانان دختر کشور به سبک گرندپری خبر داد و گفت: در این رقابت‌ها بانوی تکواندو کار گلستانی مقام سوم را نصیب خود کرد.

قاسمعلی برزمینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی نوجوانان دختر کشور به سبک گرندپری، اظهار کرد: این رقابت‌ها ۲۷ مهرماه در خانه تکواندو با حضور ۱۱ تیم و ۱۰۰ بازیکن در بخش انفرادی در اوزان فرد برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رویداد باران جمال لیوانی بازیکن گلستانی وزن ۴۴- از تیم بیمه تجارت نو برای استان گلستان افتخار آفرینی کرده است، توضیح داد: این بانوی تکواندو کار با کنار زدن حریفان خود، در پایان به مقام سوم دست یافت.

به گزارش ایسنا تعداد ورزشکاران سازمان یافته رشته تکواندو در استان گلستان در حال حاضر به ۱۶ هزار ۳۸۹ نفر رسیده است. امروز این باور در تکواندوکاران گلستانی ایجاد شده است که در مسابقات برون‌مرزی هم می‌توانند موفقیت های زیادی را کسب کنند.

استان گلستان در سال گذشته برای اولین بار موفق به برگزاری لیگ تکواندو استان شد که به واسطه این امر استان گلستان توانست با شرکت در مسابقات بین‌المللی افتخار آفرین باشد و برای اولین بار در تورنمنت امارات که بزرگ‌ترین تورنمنت بین‌المللی دنیاست ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز کسب کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403072922486
  • خبرنگار : 50672